юля ніколи не прагнула зустріти свого соулмейта. кожен раз, коли її, так названа, "доля" вмикала музику, романюк хотілось вмерти. її бісила кожна пісня у плейлисті її соулмейта. та й сам соулмейт бісив.
юля ніколи не була людиною романтичною, не звертала особливої уваги на представників протилежної статі (або ж своєї?). коли всі її однокласники ходили на побачення та займались пошуком свого кохання, вона лежала на ліжку та весь свій вільний час присвячувала прочитанню біблії.
їй подобалось вголос прочитувати рядки священної книги, ходити у дім молитви, щоб обговорити певні моменти з такими ж як вона - захопленими релігією.
на одному з зібрань, вона познайомилась з регіною - з вигляду, звичайною та милою дівчинкою. вони доволі швидко здружились, і регіна відкрила їй свою таємницю - насправді, вона належить до давньої організації, яка мала назву ку-клукс-клан.
на питання "чому ж ти тоді ходиш до дому молитви, якщо зчиняєш смертний гріх - не любиш ближнього свого і ненавидиш чорношкірих?" найдич лише відповіла - "моя мама думає, що я атеїстка, тому відправила мене сюди".
юля в ніякому випадку не засуджувала свою нову подругу, адже як вона вважала, всі люди понесуть покарання в небесному суді.
якось, прямо під час служби, у її голові знову заграла пісня ,яку зараз слухав її соулмейт.
-агггг, да як же ж мене це все задовбало! з цими напасами, лавандосами, пачками папірос! соулмейт, скотина ти така, вистачить! вистачить з мене цього пекла! - юля встала зі свого місця та почала лаятись на весь зал. це був своєрідний крик душі, який нарешті зміг вирватись через декілька років заточення всередині.
- молода леді, вийдіть з залу, негайно! не заважайте іншим! - проповідник сердито поидвився на порушницю порядку, та показав пальцем на великі залізні двері у іншому кінці залу.
романюк вибігла з залу, але зрозумівши, що вона тільки-що зробила, вирішила дочекатися кінця розмови та вибачитись перед прововідником.
ці 20 хвилин були для неї справжньою мукою, адже не у кожного соулмейт слухає пісні про майнкрафт та чиюсь дівчину, у якої день народження. тим більше, дівчина нічого крім співу пташок та молитв не слухала. їй було просто не цікаво.
YOU ARE READING
що відчуваєш ти?
Fanfic1 частина: соулмейт ау, в якому юля- свідок єгови, а оля не знала, що незнайомим людям не можна відкривати двері (у цьому фф людина, соулмейт якої зараз слухає музику, може чути її також. сподіваюсь, зрозуміло пояснила) 2 частина: ау, в якому забав...