Szobatársak (1.)

1K 50 8
                                    

Todoroki pov:
Ma elég unott napom lesz. Hisz ma csak én és Deku leszünk itthon. Vakáción vagyunk mert Aizawaék kitalálták hogy párokban legyünk és én pont Dekut húztam... Szóval most így ketten vagyunk. Gondoltam megnézem hogy mit csinál Midoriya, de még mindig a telefonját babrálta. Úgy döntöttem hogy olvasok egy kicsit, de mire rá jöttem hogy már vagy 3 órája olvasok akkor láttam csak meg hogy már 8 óra van...Ismét arra a döntésre jutottam hogy megnézem Midoriyát és végre csinálok valami merész dolgot...

-Midoriya... - Nyitottam be a szobájába és amit meglátott lecsukja a laptopját és a falán lévő plakátokat kezde el leszedni.

- Öhm.. Sz-szi...Szia T-todoroki! M-mit szeretnél? - rejtegette háta mögött a plakátokat. Mire én csak oda sétáltam megfogtam a kezét és kivettem belőle a papírlapokat.

-Ennyire szégyelsz? - kérdeztem mikor a papírkupac tetején megláttam magamat teljesen félmesztelenül. - OH... Ez meg... ?!

-Hagyjuk ezt! Sz-szóval mit is szerettél volna?! - rakta gyorsan apró kezeit a papírra ezzel az asztalra támaszkodva.

-... Téged - Nyögtem ki nagynehezen miután leszedte a mancsait az asztalról.

- T-te.. Tessé...?!- nem tudta be fejezni, mert egyből az ajkaidra tapadtam és hevesen kezdtem falni őket, de pár perc után ellökött. - T-todoroki! - Rohant el könnyes szemmekkel...

/A francba már hogy mindent tönkreteszek! Hogy lehetsz ekkora idióta Shouto?! Még az apád sem ekkora barom! /

Miután meghallottam a fürdőszobaajtó csapódását, úgy döntöttem hogy visszamegyek a szobámba, majd hirtelen a lábaim a fürdő felé védték az irányt. Hogy miért végül Midoriyához siettem azt én sem tudom...

-M-Midoriya?! - kopogtam.

-Gy-gyere! - Hallottam hogy szipog és én ezt nem így akartam... Benyitottam lassan és tekintetem egyből a földön ülő, kisírt szemű fiúra szegeződött...

-Sajnálom... Nem így akar...

- Nem baj... - vágott közbe. - nem a te hibád!

-De ig...

-Shouto!... M-Most szeretnék lefürödni! - mondta kicsit emeltebb hangerővel a nevem, amitől meg is ilyedtem... Szerintem látni lehetett, hogy mennyire megrémültem a "Shouto" hallatán. - Bocsáss meg Todoroki nem akart...

- S-semmi baj... Akkor megyek is- kimentem az ajtón és egyenesen az ágyamba dőltem... Miután hallottam, hogy végzett utána én is elmentem fürödni, majd vissza mentem olvasni... Kis idő elteltével hallottam, hogy valaki csörömpöl a konyhában, gondoltam megnézem hogy Midoriya megint mit csinál... Mikor a konyhába értem megpillantottam a rózsaszín kötényben áldogáló, éppen valamit keverő Dekut, amitől mit ne mondjak kicsi megállt bennem az ütő...

- Sz-szia Todo! Mit szeretnél? - kérdezte kicsit elpirulva miután észrevette hogy végigmértem...

J-ja csak nem tudtam hogy mit csinálsz.

-Majd a vacsorát úgyhogy ha kész akkor gyere enni!

- Oké! - sétáltam vissza a szobámba, majd eszembe jutott, hogy amikor beléptem Dekuhoz akkor elég gyorsan hajtotta le a gépét. /Vajon mit rejteget?/ Gondoltam magamban és lassan bementem a szobájába. Felnyitottam lassan... Ami a szemem elé tárult az egyszerre sokkoló és meglepő... A gépén egy pornó videót találtam ami egy fan TodoDeku edit, és eléggé meg is lepődtem... Majd mikor meghallottam, hogy jön, gyorsan lecsuktam a gépet és bebújtam a szekrénybe...

- Itt pont jó lesz... Várjunk... Ez nem itt volt amikor elmentem... Hmm... Talán csak szenilis vagyok, de a gép nem ott volt... Remélem Todoroki nem nézett bele... Bár nem hiszem. Ő nem olyan... - /áh nem Dekum, én soha... / Miután visszament a konyhába, kibújtam és visszasiettem a szobámba... Rádőltem az ágyra és gondolkoztam... /Vajon miért? /

- Todo! Vacsora!

[... ]

A merés - TodoDeku Where stories live. Discover now