50〜(꒪꒳꒪)〜50

1.2K 91 7
                                    

,,Prečo si sa rozhodol ma zavolať, v týchto neľudských hodinách, von?" spýtal sa a očami skenoval mesiac, aspoň myslím.. že pozeral na mesiac.

,,Nooo... Lebo poslednou dobou.. Sme spolu netrávili čas?" nervózne som sa zasmial.. Vôbec to nie je pre to, že mu chceš povedať ako moc ťa priťahuje.. Pssst. Možno aj k tomu dôjde.

,,Ahaa.. Tak čas. Čakal som nejaký lepší dôvod.."

,,Napríklad?"

,,Že si nevedel dlhšie žiť bez mojej úžastnosti?" povedal a hodil face ale im Queen bitch. Nad čím som sa zasmial.

,,Oh. Pán Min, ani neviete ako ťažko sa mi žilo bez vašej úžastnosti. Som šťastný, že ste si našiel čas" zachichúňal som sa.

,,Čo by som pre svojich obdivovateľov neurobil? Musím šíriť všade okolo seba svoju úžastnosť aby ste mohli žiť šťastný život!" rýchlo som vyskočil na nohy.

,,Oh Pán Min Yoongi! Ďakujeme za to, že máme dôvod žiť!" uklonil som sa mu ako kráľovnej. Yoongi vybuchol do nehorázneho smiechu nad čím som sa musel začervenať.

,,Hej.. Prečo sa smeješ?" spýtal som sa, a sadol si.

,,Si neskutočne roztomilý. Preto!" smial sa Yoon.

,,Djsk... Ja viem, ale to by si sa mal topiť z mojej roztomilosti. A nie sa smiať." Zahundral som a ľahol si.

,,Ospravedlňujem sa vaše veličenstvo."

,,Vaše ospravedlnenie sa prijíma, ty dvorný šašo"

,,Ti dám zasraného dvorného šaška!" Zasmial sa a "urazene" ma udrel po bruchu. Na čo som ihneď skrčil nohy.

,,AU! Ty kretén! Vieš ako to kurva bolí?" Povedal som plačlivo a hladkal si bruško.

,,Nebuď citlivka.." zasmial sa otraveným tónom.

,,Kretén, debil, parchant, chumaj, pičkot.." mrmlal som si nadávky popod nos a ďalej si hladkal bruško. Keď tu zrazu mi Yoongi začal odstrkovať ruky preč. Nechápavo som pozrel na Yoongiho čo robí. Chytil mi bruško, a začal ho pomaličky hladkať. Telom mi prešli zimomriavky vzrušenia.

,,Y-y-yoo-yoongi.. Č-čo.. K-k-k-kurva robí-íš?"  Spýtal som sa s úplne červenými líčkami. Mlčal. Očami skenoval moje bruško. Pomaličky zodvihol pohľad, a zapichol ho priamo do mojich oči. Srdce som mal až niekde v hrdle. Pomaličky sa ku mne nahol, držal so mnou očný kontakt. Dych sa mi zastavil v srdci. Yoongiho pery sa pomaličky otvorili. A ja privieral oči.

,,Jiminie.. Cítim ako kope" šepol Yoongi.

Teens_org:*/yoonmin'/Onde histórias criam vida. Descubra agora