-1-

771 44 33
                                    

Hoshi piçin tekiydi. Her gece başka bir kızla yatar nerde sabahladığını hatırlamazdı. Çoğu zaman eve geç kaldığı için Woozi onu azarlardı. Ha Woozi kim derseniz onun ev arkadaşı.

Yine Hoshi'nin eve zil zurna sarhoş geldiği günlerden biriydi. Kapıyı tekmeledi. Woozi onun geldiğini anlayıp kapıyı açtı. Hoshi üzerine yıkıldı. Sıkıntı ile nefes verdi.  Sürükleyerek banyoya götürdü.  Soydu.  Ne kadar içerse içsin hep o taze deniz kokusu üzerinde olurdu. Woozi duraksadı.  İçine çekti kokuyu , doyana kadar... Daha sonra toparlandı. Soğuk suyu açtı. Hoshi çığlık attı. Woozi duş başlığını kafasına vurdu .

-Sus Hoshi soğuksa soğuk onu içip birilerini altına almadan önce düşünecektin.

Hoshi sustu. Woozi yıkadı. Havluyla kuruladıktan sonra yatağa kıyafetlerini koydu.

-Giy bunları.

Hoshi sinsice sırıttı.

-Sen giydir.

Woozi gözleriyle dövüyordu resmen. Sakın dedi Hoshi'ye . Sakın beni o kızlarla aynı sanma. Hoshi aniden titrediğini hissetti. Sadece şaka yapmak istemişti oysaki . Hem böyle olmasının da bir sebebi vardı . Bu laf ağırına gitmişti

-Beni yargılarken dikkatli ol Woozi.  Altında yatan bilmediğin bir sürü sebep var.

Woozi alaylı bir kahkaha attı. Arkasını döndü odadan çıkarken de laf sokmayı ihmal etmedi.

-Bilmek istemiyorum zaten Hoshi :)

Hoshi sinirle kapıyı çarptı . Pijamalarını giyip yattı. Intikam almak için düşünmeye başladı.





İlk kez soonhoon yazıyorum lütfen desteklerinizi eksik etmeyin ~

fuck off/soonhoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin