Z/h talaas
Bagsh:za uursdiiguu taniltsuulaarai.
Xxx:sain bna uu namaig Mark gedeg tusalj demjij bgarai.
Xxx:namaig jackson gedeg.
Xxx:jaebum gedeg. Jb gej duudaj bgarai.
Xxx:youngjie bn.tusalj demjeerei.
Huuhduud:uuuuuuuuu.tsarailag yma.
1Ohid:naiz ohintoi yu ta nar.Ted:uguie.
2ohin:bid taalagdaj bnu.
Bagsh:chimeegui baitsgaa. Manai angiinhan er emeerei suudag tiim uchir manai angid gants gantsaaraaa suudag 4 ohin bii teden deer ochood suuchih.ih mundag ohid uchir medku bga zuilee asuugaarai za.
Ted:za
Ohid: uuuu
Bagsh:duu ta nar.
Ohid:za
Manai 4iin talaas
Nayeon:end yu bolood bna. Bidnii hajuud suuh ym bn. Bid uneheer aztai bish gejuu. 2 jil gantsaardaj suusnii ach ingej neg ym garlaa. Burhan da bayrlay.
Sana:burhan mine ene ineemseglel ni yg hailah ni ee. Bi 2 jiliin tursh eniig l huleej gantsaaraa suusan ym ohidoo.
Momo:2oo ted irj bn. Chimeegui bol.
Tzuyu:ta nar neeree tom ym bj ystoi neeree.
Mark iin talaas
Angiin bagsh iig helsnii daraa ter 4n ohid deer ochloor alhlaa. Ehleed hamgiin urd suuj bgaag ni harlaa huurhun daruuhan ohin bn.2doh iig ni harlaa bas l huurhun uhaalag tsaraitai ohin bn.3dah iig ni harsan uheneer gaisan bayrlasan tsaraitai suuh huurhun ohin.harin hamgiin suuliinhiig ni harsan chine uneheer egduutei.huurhun huuhed shige tsaraitai sahiusan tenger shig ineemsegleltei zgeer l tugs ohin suuna.
Yaalt ch ugui minii sonirhol.
Bi ch neeh ih ym bodolgui hajuud ni suuchlaa.
Tegsen manai jackson 2doh ohiniihon hajuud suusan bn.manai ene harj ehelsen bololtoi.nuguu ohin ni egduutei boltson suujina.
bi yg neg ym haraad bna. Ene 2chine bie biydee taalagdaj bga ym shig bn.
Bi neg yria uduhuur:snu. Namaig mark gedeg. Chamaig hen gedeg ve?
Gesen chine
Xxx:Sana namaig sana gedeg.
YOU ARE READING
Бидний хайр❤
FantasiНаёон:Манай сургуульд шинээр 4 хүүхэд шилжиж ирж байгаа гэсэн хөвгүүд гэсэн шдэ🤩 Сана:царайлаг байхдаа😍 Момо:Заза багш орж ирлээ 😊 Жүюү:😑 twice bolon got7 iin ahlah surguuliin hair❤❤❤