Dickwise jede dál...

38 6 1
                                    

Jak šel čas, Dickwise zabíjel a požíral čím dál tím víc lidí, město se bojí, ale popravdě ani neví koho nebo čeho se bojí. Marián jedním z těch lidí nebyl, všechny odpovědi hledal v náboženství, filozofii a literatuře. Díky svému samostudiu se stal učitelem literatury a šířil svá moudra na prestižní vysoké škole v jednom nejmenovaném městě, kterému budeme říkat třeba Stromov. Marián byl velice hodný člověk, výtečný a mezi studenty oblíbený kantor. Marián žil normální šťastný život, dokud se nestalo velké neštěstí. Ten rok, co se narodili tři chlapci, Marián si konečně začal všímat toho co se děje. Dickwise, který byl rozzloben tím, že je mu Marián na stopě, ho začal sledovat. Jelikož se za tu dlouhou dobu naučil umění kožoměnců, mohl ho sledovat v jiné podobě aniž by se prozradil. Marián ale něco tušil, začal pociťovat strach, měl pořád pocit že ho někdo sleduje. Dickwise věděl, že o něm Marián ví a tak se rozhodl se ho zbavit, a to co nejrychleji. Když byl jednoho dne Marián sám doma, Dickwise v podobě mouchy vnikl do jeho bytu otevřeným oknem. Když se proměnil zpět, Marián ztuhl na místě, když ho spatřil. Dickwise se už chystal k útoku a následnému pozření populárního profesora, ale v tom ho napadlo, že by bylo lepší si z něj udělat loutku. Utekl a na dálku začal ovládat jeho mysl. Od té doby byl Marián tyran, jehož se všichni báli a jeho popularita rapidně klesla. 

Legenda o Dickwisovi Kde žijí příběhy. Začni objevovat