Dickwise se rozhodl, že bude inteligentní, když zaútočí na každého kluka zvlášť a zbaví se jich postupně. Začal tedy plánovat odstranění všech třech chlapců ve svých kanálech.
Mezitím se probral Jorwe. Rozhlížel se kolem sebe. Všude byl nesnesitelný smrad. Když spatřil Dickwise, musel se zasmát. Klaun měl totiž místo nohou dvě obří koule. Celkově svou stavbou tělo připomínal jeden velký penis. Dickwise si ale všiml, že se někdo směje. Jorwe uviděl, že se Dickwise otáčí jeho směrem, jelikož byl ale pomalý, stačil Jorwe zabořit hlavu do země a začít dál hrát mrtvého.
Mezitím Jænø, Steven a Mick nervózně seděli ve třídě, očekávajíc obávanou hodinu s Mariánem. Psali totiž minulou hodinu test a všichni tři dostali pětku. Hodina začala a Marián vešel do třídy s úsměvem. Paradoxně hodina proběhla v naprostém pořádku, jako kdyby se vrátil ten starý pohodový Marián, kterého měli všichni rádi. Nastal však háček, když hodina skončila, zvolal: ,,Jænø, Mick a Steven tady ještě chvilku zůstanou." Kluci se na sebe podívali pohledem říkajícím: ,,To nejhorší teprve přijde." Všichni už odešli, byla to poslední hodina onoho dne a všichni utíkali mimo zdi školy. Jenom ti tři museli ještě s Mariánem zůstat. Jænø začal: ,,Chtěl jste s námi mluvit, pane profesore?" Marián začal okamžitě mluvit k věci: ,,Musím se vás na něco zeptat. Nejde ale o školu, nemusíte se bát." Kluci si ulevili. ,,Nevíte, co je s Jorwem?" Zeptal se Marián. Kluci začali přemýšlet, co říct. Jestli mají lhát nebo ne. Jænø ale opět dal oné konverzaci definitivní směr: ,,Nevíme, jestli nám to uvěříte, ale..." Začal váhavě, ale větu již nedokončil. Byl totiž přerušen Stevenem: ,,Viděli jsme ho umřít, pane profesore." Marián sebou trhl, když to slyšel. Jeho nejhorší sny se naplnily. Jeho oblíbený student je mrtev. A to kvůli němu. Začal se cítit hrozně, když Mick celou věc potvrdil. ,,Věřím vám. Je to totiž má chyba." Začal. ,,Mám pocit, že vím, jak zemřel. Někdo ho zabil." Pokračoval. ,,Nebyl to ovšem žádný prach obyčejný vrah. Byla to zrůda. Pocházející z cizího vesmíru." ,,Vím, možná mi nevěříte, ale věřím, že po tomto světě běhá něco zlého. Něco, co může za tolik tragických úmrtí v poslední době. Tu zrůdu jsem pojmenoval Dickwise..." Byl ale přerušen Mickem: ,,My jsme ho viděli." Marián ale neskončil: ,,Musíte ho zastavit. Já vám nemohu pomoci, mám totiž pocit, že mě ovládá. Proto jsem na vás tak zlý. Můžete jít." Ukončil tuto schůzi Marián. Kluci se cestou rozešli do svých domovů. Mick šel pomalu, v klidu. Začal však za sebou slyšet jakési škrábání a drhnutí. Cítil ledový dech na svém krku. Otočil se a spatřil tu kreaturu. Byl to Dickwise! Dickwise se začal pohybovat svým třením svých koulí o chodník. Mick využil jeho pomalosti a utekl domů...
ČTEŠ
Legenda o Dickwisovi
ParanormalDickwise, známý zlý kožoměnič, požírač lidí, manipulátor, vytvářeč konspirací... Jedním z jeho prvních činů bylo rozřezání Frantovy prdele na dvě půlky velkou sekerou. Jednou ale udělal velkou chybu. Připletl se do cesty třem lidem, kteří odhalili j...