Bölüm 1 - Günaydın Gece Yolcusu!

42 3 2
                                    

Haziran 20 - Gece Yolcusu

-Ne olduğunu hala anlamış deyilim. Herkes çıldırdımı? Yoksa sadece benmi çıldırdım?
Dostlarımı gerçektenmi kaybettim, yoksa ben paranoyakmıyım. Gelmiş geçmiş en büyük saldırıya yakalanmadığımdan kendimle gururmu duymalıyım? Yoksa arkadaşlarımı kaybettiğim için kendimi yasa'mı tutmalıyım. Bilemiyorum...
Ama tek bildiğim şey şu.
Ben.. ben bunu yapamam!
Her neyse. Dışarı çıkacağım belkide birkaç insan bulurum.

~ OKEANOS ~

Ali dışarı çıktı ve etrafına baktı..
Gezindi, gezindi ama hiçbirşey bulamadı.
O sırada önünden şiddetli bir ses çıktı!
- Ighh... Sen kimsin?
Yavaşca aliye gelen adım ve garip iğrenç sesleri yaklaştı.
-Hey! Sen kimsin. S..Söyle yok..Yoksa sonunu getiririm!

Ses bir an kesildi.
Ali rahat bir iç çekti
O sırada dört bir yanından aynı sesin geldiğini farketti.
Hızla koşmaya başladı! Yoldaki bozuk bir otobüsün içine atladı. Koltuğun altına yattı ve sessizce bekledi...

Lacivert Otobüs ◇

Ali sessizce sesleri dinledi. Aradn 15 dakika geçse bile hâlâ orada olabildikleri yanlış değildi.
Ses gelmediğibi görünce yavaşca kafasını kaldırdı. Otobüsün kapısına doğru sessizce yürüdü. Hafiften camın perdesını yana çekti.
Güneşin doğuşuna tanık olmuştu.
Etraftada hiç okeanos tâbiri kullandığımız dünya dışı yaratıklardan göremedi.
İç çekti ve kapıdan dışarı çıktı.
Çantasını aradı ve buldu. İlk aradığı şey su şişesi oldu. Fakat kötü olan şey şuydu. Su şişesi kırılıp haritasının yırtılmasına sebep olmuştu.

Göl ♧

Ali su bulmak için çölün ortasında gezindi. En azından çöle benzer kumlu ve dağlı bir alanda.
Gezinirken bir göl gördü.

-Sanırım serap görüyorum.

Ali göle hızlı bir şekilde koştu. Ama bu suyun içilmez olduğunu birkaç dakika sonra anladı. Galiba midesi arıza vericekti. Ve bu suyun ona yararı olmadı. Sadece iğrenç bir tat verdi ve ağzı biraz kuruluktan kurtuldu.
Başka ne yapabilirdi peki?
Küçük bir tepeye çıktı. Taşın üstüne oturdu ve bir diğer taşı masa olarak kullandı. Haritasını birleştirmeye çalıştı ama haritasında renk bile kalmamıştı. Her şey darmaduman olmuştu.
O sırada bir ses geldiğini farketti. Ama bu neydi?

1. Bölüm Sonu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PanzehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin