Song; Hey Violet - Guys my age
• İlham aldığım şarkı, bununla okuyun pls"Kimse bana, senin dokunduğun gibi
dokunamıyor Hyung."Taehyung age; 29 „ Jeongguk age; 18
✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗
Siyah topuklu botların tok ve sert sesi fazla gürültülü olmayan ortamda yankılanırken, birkaç göz kapıya yönelmişti. Beyaz bacaklarını ortaya sunan deri pileli eteği tam kalça çizgisinde biterken, üst bacağındaki kemer asi bir hava katmıştı genç oğlana.
Üstündeki siyah kısa gömleğin uçlarının sadece yarısı eteğinin içine sıkıştırılmışken, gömleğin birkaç düğmesi açık olduğundan köprücük kemiğinde olan yazılı dövme gözler önüne seriliyordu.
"adoro le tigri."
Gözlerinin biraz üzerinde biten siyah, hafif kıvırcık saçları alnına özenle dağılmış, uzun zincirli küpesiyse sallanarak boynuna çarpıyordu. Boynundaki chocker ve naif bileklerini çevreleyen bileklikler tarzına tarz katarken, genç oğlan üzerindeki bakışlarda ve etrafta göz gezdirmiş yalnız bir kişiyi aramıştı bakışları.
Kendisine bakmayan tek kişiyi.
Kim Taehyung tüm asilliğiyle üzerine tam oturan takım elbisesi ve elindeki şarap kadehiyle, deri koltukta bacak bacak üstüne atmış bardağında sallanan kırmızı sıvıyı izliyordu.
Jeongguk ise onun bu kusursuz görüntüsünü.
Küçük olanın adımları yolunu şaşmazken, takım elbiseliye doğru yavaşça ilerlemişti. Her adımında içindeki adrenalin artarken, karşısındaki bedenin gözleri kendisine çıkabilmişti sonunda. Boş bakan irisler gözleriyle buluştuğunda, küçük olan yutkunmuş ama bakışlarını çekmemişti.
Büyük olanın sert ifadesi yavaşça dağılırken bacak bacak üstüne attığı bacaklarını çözüp aralamış, boştaki elini malum bölgesine koyarak gelmesini işaret etmişti. Jeongguk küçük bir şekere sevinen çocuk gibi gülümserken büyüğünün dediğine itaat etmiş, sıkı üst bacaklara oturmuştu.
Kumaş pantolon büyüğünün bacaklarında dar pantolon giymiş gibi dururken, Jeongguk ellerini beyaz gömleği zorlayan göğüste gezdirmişti.
"Beni özledin mi Hyungie?"
Taehyungun yüzünde hafif bir tebessüm oluşurken elindeki kadehin son yudumunuda diklemiş boş bardağı uzanarak masaya bırakmıştı. Derin bir nefes alıp soluklanırken sallamıştı başını yavaşça, boştaki elleriyse miniğinin ince belini bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guys my age ⚣ Taekook
Fanfic❝ Benim yaşımdaki çocuklar, bana nasıl dokunacaklarını bilmiyorlar Taehyung. ❞ - One-shot - Fem Gguk!!