Seděla jsem na posteli a dívala se ven z okna . Tak kde by měl být les ale ranní mlha ho skryla před pohledy . Přemýšlela jsem jestli se tam teď nejde prochází třeba stínové kočky nebo bažinný jelen . Dívala jsem tam jak kdybych byla v tranzu . Probralo mě zastřelení mého psa Jaxona . "Jaxi ticho snažím se přemýšlet " řekla jsem potichu a dál se dívala na les . Jaxon vyskočil na postel a sedl si vedle mě držel v tlamě vodítko . Chvíli jsem se na něj dívala a pak jsem řekla " snad si nemyslíš že teď půjdeme ven jsou čtyři ráno ". Jaxon se podíval ven z okna a pak zase zaštěkal . Podívala jsem se letmo na zem a pak si vzala vodítko . Natáhla jsem na sebe tepláky a bundu byla jsem líná se vysvlékal z pyžama . Šla jsem do předsíně a natáhla jsem si boty na nohy , připla jsem vodítko Jaxovi na obojek a vlazala si klíče . Jakmile jsem zavřela dveře Jaxon mě začal tahat směrem k mostu který vedl na druhou stranu řeky kde byl dál les . *Kam ten šílenec jde ?* Přemýšlela jsem . Přetáhl mě přes most a tahal směrem k lesu . "Neeee tam nejsem " řekla jsem trochu přísněji než to mělo znít . Jax se na mě podíval a udělal smutné oči . "Ach no dobře ale víš že máma to zakázala chodit do lesa " řekla jsem a dobře jsem věděla že tam chci jít taky . Vždy jsem dělala něco jiného než to co jsem dělat měla když jsme byli v lese . Skoro vždy jsem se rozhlížela po nějakých temných zvířatech nebo cestičkách , nikdy jsem nic nezahlédla ale to mě nezbavovalo naděje že tam někde jsou . Jax mě tahal tudy kudy jsme do lesa chodili pamatoval si tu trasu dobře ale to i já často jsem tudy chodili . Jax na něco začal štěkat . Podívala jsem se tím směrem . Jako by tam stíny utvořili zvíře které nejdříve nešlo rozpoznat od ostatních stínů. Dívala jsem se na to dostatečnou chvíli abych si uvědomila že to tam opravdu je . Na chvíli jsem zavřela oči a otevřela je . Oddechla jsem si "to byl jen stín " zamumlala jsem na Jaxe . * Stín .. stín * chvíli jsem přemýšlelo a pak jakoby se mi rozsvítilo *jen stín ....* ozývalo se mi v hlavě . *Jen moje představost byla to určitě jen veverka na kterou Jax štěkal . *Stín * zůstalo mi v hlavě.
ČTEŠ
Kudy nikdo nechodí
HorrorTemnota si pomalu otevírací dveře do tohoto světa . Vychází... Pomalu ale jistě ....