Телепортация 101-наръчник за избрания 1 глава: Началото

3 1 0
                                    

Хей, мерси, че реши да прочетеш моята история за това не как се научих да се телепортирам, а за дните в които успях да разбера смисъла в малките неща.
    25 Август, 2019,18:45 вечерта
Случи се на рождения ми ден. Деня, в който най-после успях да преборя не само страха си от клоуни, но и като цяло първия рожден ден, който ми хареса.
    Всичко беше перфектно-имаше торта със свещи, всички мои приятели щях да са там-дори хора от групата на "готините успяха да се натрсат на партито от нас. Когато дойдоха готиното ми цивилизовано парти се оказа див купон извън контрол-всички украси бяха развалени, имаше разпаднали се хора навсякъде от дивото парти, тортата летеше на посоки. Бих казал, че съм от хората, които не обичат хаоса. Затова след като събрах някои от приятели те ми-Стейси-русокоса мъжкарана, готова за бой,Брок-мил човек с аутистичен характер и Карпентър-червенокос тип с статут на ти смотан ту готин- с тях се заключихме в моята стая, но на момента преди да вляза Джейк-побойника и най-готиното момче по идеалите на тогавашната младеж, тичаше към мен със пиян поглед и само крещеше "Парк ще се тресе с някоя! Ей,Парк чакай дай да вляза!".
Стреснах се, и пред очите му тръшнах вратата паникьосан.
-Ей, стегни се трябва да измислим нещо преди вашите да се върнат!-извика ми Брук и ме шамароса, за да ме извади от паниката, защото навън се вихреше лудница със неонови светлини.
-След колко време ще свърши астрономическста конференция на баща ти?-Сети се да пита Карпентър
-П-половин час...-казах аз докато зъзнех от шока!
Преди да мога да довърша на вратата ми се чу трополене, последвано от- отваряй малък #*!$чо нека видя коя е щастливката!-очевидно беше кой е!
-Стейси скрои се не знаеш на какво е способен!-извиках аз и й посочих гардероба!
-Луд ли си-възпротиви се Стейси-по-силна съм от двама ви взети заедно.
След това тръгна, за да отвори вратата, но преди да успее, се случи нещо което от другите хора в стаята бе описано като светене на стаята в зловещо зелено и след тива се озовахме в един килер.
Просто един килер. Четири човека-един килер.
-Къде за бога попаднахме-пита червенокосият.
-Ем, и в по-лоша ситуация съм била- отговори Стейси без много да се притеснява или да му мисли по учудващо човешки начин.
-Ще умрем-казах аз-не ме съдете беше ми в повече днес!
-Ох, сега?-пита някой, който не разбрах кой е.
-Сега......ще видим какво има извън тива място.
Пресегнах се и преди да завъртя бравата, някой ме пипна и одра ръката ми. След раната, белезите засияха в синкаво-лилав цвят. Поне сега имахме причина да излезем-нещо беше с нас тук, в килера-този супер тесен килер....
  
    Благодаря, че успя да прочетеш пъравата част от приключението на Парк. Последвай ме, за продължението, което ще е всеки ден. Довиждане и до другия ъпдейт.
   Автора

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Телепортация 101-наръчник за избранияWhere stories live. Discover now