🌷EXTRA/OPP3/🌷

14 2 0
                                    

"Eigi enakta changlakano!"

Kithi kirum touna Chany na hairibadu tabada library da chatkena lakpa ei khongthang taptharaga Chany da yengi. Chany masasu ehei heinadana lepliba khongfamdagi lengdana tumina leptuna, makhut animakna mamai mamit khumjinlaga lei. Eisu khong hek thangjinlubasu ngamde, Kari tourabano Khanna Chany gi matoudu nghak yengbadagi tauribadu karino haiba khanglake. Chany gi lambi mayaida chap leptuna kina mamai mamit lotlibadubu ateigi natlamdre, magi mamai mayada pairiba haying khoidu kibadagi oiramni. Kina lotchariba chant da haying khoidusu karibu khanlurabano langnabagum ngangduna adumak lei.

Mi ama lakpagi sanil fanghandana Chany gi manak tamna changsinlaga maonda yetliba hayingkhoi tanthokpige khanna lake. Chany na Kiduna lotlingeiduda manakta ei chnglktuna leirmabaduna amukasu henna afing afai oiradra Khanna Chany na lepliba dudei khra chatkhatlaga lepke khanlingeida khanghoude tunglomgi furitta mi amana thengjinlaklaga, eigi furit ki side nak-yet ta khut anina chetna paisinlaga,

"Eibu amukta kanbiyo..please!!" Khonjel nikna Chany gi chumbaldagi hairakpa waheiduna eigi furit fauraga eigi hakchanggi unsagi tukhongda ywrakpada nattana eigi thamoidasu ching lauba ama fauwi.

Ei nghaktang mit pangna gyan mange. Karino tauribase?
Eigi oigi sagalda eigi bag na yanlabasu, eigi thamoida hunlakliba akanba mihuldu Chany na tagridra pakhatpa fauwi. Amuksu eina leiriba akoibagi mahousa mahaksu mathou lepkhibagum twe.

Pumnamaktu Chany da nganglamba khoidu eingonda onsinlakpada ei gyan taraktuna haying khoidu tapna eigi khutna hoidokpadagi khoidusu haiba enba satra amagum eikhoigi enaktagi paithokkhraduna mana hana thawai tana ngangjaramba rose pambising houriba maikeiromda paigi.

"Khoi paikhre!!" Khonjel tapna Chany na tanaba maongda hai.
Chany eigi waheidu tabadagi khanghoude eigi erumda lotlamba Chany gi mamai sat haidukkhi, eigi furit side anida pairamba khut anidusu sat thadokkhi. Eisu mai leithoktuna Chany romda onsinli. Chany mamai engang ngangladuna makok nondaraga, makhut aninak twfam khangdabagi mataugum khut yetna iida amuk paisin, oina nanthoktuna yet ta amuk paisin, amuksu khubak mayaida hotli. Tasengna haying khoi duna chiklamlabra? Eina khanjanaringei,

"Th...a..thaa..thanksss...!!" Khonjel nikna leibak makhada mamai nondana hairake.

Chany gi matauda nungsa thige twrabadagi eigi chimbal momon noklake.

"Ei ningsinglibo?"

Pukningda amuksu khanli karigumba hwjikki haugiba mikuptuda ei nattaba atoppa mioi ama oiramladi?? Wakhaltana eibu mafam khangdana awba pokhanli.

Nondadunaeiramba Chany Eigi wahangdagi, tapna mamai haigatlaktuna eingonda yenglake. Piktak tauba maiduda panliba taru taruba mitsana aniduga engao ngaona yenglakpada eigi mitka hek mitchanarubada eraknabagum tauwi. Engaoba ngaoba mittu kuide, mitfam hongi.

"Surrr..." tatli tatli Chany na eigi mingdu mengna sur amaga loina tangangla chimbaldagi hairakpadi tasengna eigi minggi ahoubani haibafau kaurui. Eibu ningsinglamabagira nattraga thajadana eigi ming hairakpadura eigi chimbal dasu minok ama lakpaga Chany di,

"Sorr...ry" hairamlaga amukhannafau yenglamdana mamai leithoklaga chenboi chatpoi chatkhi. Eisu Chany na chatkhibadu khambasu ngamhauda yenglaga lei. Khongkap khra chatlaga Chany urum oirapna thariba iron bench ta famdaraga hanagum namai nondaraga, oigi lengbandagi lomda tarakliba asangba samsingdu amata paiduna sanaduna leigi.

Eisu Kari khanlurabano, Chany na leiriba iron bench manak tamna laklaga bench ki ahangba nakanda famdei.
Eigi class off leibagi Library changge lakpani adubu Chany na library gi leikon manakta leiramgani khanlude. Magi phone da leisinggi Photo kaptuna leirambaduda eisu Chanygi mapa fat lanlaga library romda chatpa ngamdabadagi magi matoudu nghak thaplapna yenglambani.

Eigi Manglangi Marakta Eisu Nganlage (EMMEN)Where stories live. Discover now