🎸Extra OPP/4/🎸

9 2 0
                                    

Surchandra POV:

Ratan:/Maha pap pi Nang siningbraba ha? Keinoba nangna ngasi taurido? Hanminasina hairaga thokminarake, gari enthoklamu ei toilet ta chngge hairamlaga nathan chat leirambaneba, haminadridraga hanminaningde haiyu sak..u ei keisu hairoi. Nabuk fattaba ama ywri adumba ngasi ei E yam kai./

"Vy amata fingatlakkhinu eifau gyan tade ngasigi thoudokse"

Asengbani eina Ratan da hairibadu Ngasigi thokkhiba thoudoksingdu haujikfau eidi gyan tadri.
Che Puspa gi esei performance haiduna haptamukse Che Puspa hoida magi esei oraiminaduna leigi, Chany ga thengnasi haigibasu eina Che puspa hoida chattuna leirabanina thengnagidre, class matamdasu ugidre.
Haptamukki matung ngasi college meet ta, eina Che Puspa gi eseigidamk guitar pairingei cheiraktani, miyam marakta eina Chany noticed twrakkhiba. Uningna leiramabagira Chany ubada ei kayagi matik haraogi, eimakna piba performance nattrbasu mana audience maraktagi yenglakpada nungaiba faowi. Adubu eina mangonda yenglaka khangbadeira Chany stage lomda hanna yenglmda magi seat ta haugtlaga, Roger gi matung ennagi.
Chany na setliba angangba skirt, litliba angauba bottom up shirt tuna mahakpu miyam laktagi naitom tana eigi mitta ugi, college ta tmliba nupa jatsingsu Chany bu soidana noticed twrmgani. Chany na chatkhiba maikeida nupasingna mamit kuptagei yengdaba natte.
Chany na Roger gi tung enlaga backstage lomda changgibada, ei guitar khongni haiba kauba makhei E kagi, Roger ga Chany ga leinariba marisibu kari marino mikuptuda hangninggi? Makhoinina Thokba mari hangliba eina magi kana?

Che Puspa gi esei loiraga changlakpada, Chany ready room da Roger na Chany gi earpiece hapiduna yam haraona noktuna leirammi, madu udaba saraga leiramba eigi E amukhenna saoningba pokkhi, makhoibu una udaba saraga leithoklaga chatnaba hotnabadu madi karisu khanglamoi.

Chany gi esei performance ta nupa mayamna langba, photo namliba video namliba phone singdu amta munlaga khugainigibani. Asumna eise amukta faodribani, eibu asuk tamthibarane?

Ratan: /Nangdi natu twbada tadri gyan la? Ngaikho ngaikho sengna haiyu, ei ama toilet ta leihauri hybadi ningsingdraga gate mayada Chany puraga kyda chatliba? Narol sengu nipa! Nattradi thengnabada kaya nungairoi./

"Nangna kamai uhauriba?"

Ratan:/Toilet tagi khongrao chain chikhatlaga thokpada uhauriba! Si hairadi farabra? Huranba nakokta lei satle, natu lomningbei mayaina eiga kaobaneba?/

"Adui nattehe.. somda mei hau yadringeisida esing heijunlakanu nangmasu!"

Ratan:/Tauro tauro nang thokpa, sara sara ngangbada nang ko nasakto sahajan manlkadaure/

"Asengbane etao eina nang thoklkpa ngairingeida mana kaurakpane!"

Ratan:/Yaam manlakadaurehe.. Ado natte asengbaro etao? Nangnadi nupidaga hana kaurudau leite, Chany na kaurakeraba? Kei kei hairkke ngasidi?/

"Ma Thbak athubama lei, adugi Ima keithelfau thinlammo haibei chtpane vy. Nang lanna lwranuko."

Ratan da ngasigi thoudoki warising karamna ligani khangdabana eina thokpa semjinlaga hai, Asengbadi Ratan eikhoini yum hanlagena gari thoudorakpada Ratan toilet changluge haibadei eina Ratan thoklkpa ngairingeidani Chany ngasai performance ta setpa dress tu hongdoktuna college dress setuna college gate mayada nupa amaga wari saba uirakkhi, nupadu eikhoi lenggani eikhoi batch oigani, eikhoi college ki satramaksu mande, hanasu ugidri, Chany gi mamanaba oigradra, khangnaba mi oigradra khanna yengingei, Chany nupadugi manaktagi maithong mami onna chtnaba honei nupaduna amuk khammi, amuk leppi. Makhoi anigi mataudu ei tumina leiba ngamdabadagi makhoi manak tamna gari thongdoklaga gate ta leiruge khanna engine start twraga thoudorakpada, Chany na thajadana kaurakhibani. Eisu Chany na kaurakpaduda pumngam ngakhhi.

《Chany: "Sur!! Kaurise tadro?"
Chany na kaurakpaduda ei bike brake faduna leppi. Adubu nupadu udada eigi mitti sukanu haiba yade. Ngasigi Chany na eingonda oihanlibase karino? Chance fangba khudinggi nupa amaga hekta leirami.

Eigi Manglangi Marakta Eisu Nganlage (EMMEN)Where stories live. Discover now