Verseny (^o^)

15 2 0
                                    

Jungkook szöge : Végre meg érkeztünk nem tudtuk már hogy vissza fogni sugát minden baja volt hisztizet midnené, morgott, bunkon szólt vissza, spb tipik suga swag.
Ki szálltunk a kocsiból és mentünk abba a terembe ahova  monták jr-k hogy ott tali a 13 qa ajtóhoz érkeztünk és ki nyitottuk  kopogás nélkül ott vártak az 5 fiú ránk.

Jr:na akkor egyeztünk meg. Mielött nem kezgyük el a versenyt.
Aki nyert az  utána nem nagy pofáskodhat azokkal akik vesztettek Vili.

Suga :mivan csak nem be vagy tojva hogy netalántán vesztesz., 😏

Jr:pff Ejj suga nagyon el vayg szál a magadtól hogy én veszíteni mit gondolsz te. 😶😂

Jungkook: ebböl bajok lesznek sugtam. Jiminnek😅

Jimin: ne törgöy vele majdcsak  nem. 😅.

Tae:baromi idegesítőek vagytok enyit szenvedni a vitátokkal már 3 éve hogy ezzel vafytok el  foglalva na halagyunk  rendezzük mosmár le  eszt az egészet két barom 😐

Jungkook: tae már megint megmonta a frankót. 😅

Jungkook  szoge :  úgy beszéltük meg hogy  kettőt  számot ad elő a két banda és majd a közönség dönt hogy ki a jobb banda. Igen  nem montam hogy  a fönök is ott van és ő hozott   rajongókat hogy el legyen döntve. Anyit mondott a rajongóknak hogy ez verseny. Arról nem tudnak hogy suga és jr véresen veszik a küzdelmet söt arro lse tudnak hogy 3 évig egymást csesztették na mindegy  mi  elö adtuk a két új számunkat míg  a NUEST   a leg első debüt dalukat meg a legujjabat


Jiminszemszöge:mikor  elő adták  ök is mind kettő dalt akkor. A  fönök a mikrofonba monta hogy  most van a szavazás ideje aki  úgy gondolja hogy a BTS  volt a jobb az tegye fel aszt a lapot amin a BTS neve van  elég sokan  szavaztak ránk míg  a nu estre picivel kevesebben ami aszt jelentette hogy nyertünk suga térdre borult az armyk  elött és zokogott  alig bírtuk fel kaparni csórot.

Jungkook szemszöge: jin kocsijába beszáltunk és el mentünk a hejszinröl ott hagyva a másik bandát igaz  hogy. Ijenkor kezét kellet fognunk velük de sietünk  mert teljesen össze roskadt  suga az örömtöl és igen kemény ember és bunkó de tud kedves és érzékeny megértő lenni néha amit szeretek  legjobban aszt amikor cukiskodik  igaz ő nem szeret  cuki lenni de nekem ez jobban  tetszik. Haza értünk   terveztük egyépként ha nyerünk akkor csinálunk egy gyözelmi partyt amiröl suga még nem tud.

Rm:Na akkor. Kezdögyön a buli skacok.

Jungkook szemszöge : és mikor eszt ki monta Rm  akkor   egy fel rázott pezsgöt nyitott ki ami ránk zúdult itt. Kármokdotott egy, sort suga asztán vissza adtuk  Rm-nek mit  ne mongyak, jól szórakoztunk  és suga egész este mosolygott imádom mikor mosolyog és nem egy Fa  akit várja mikor lesz ki vágva. És igen csináltunk egy közös szelfit. (^o^)

 (^o^)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
vkook  legjob barát de mégis megváltozott.Where stories live. Discover now