2. Anjel strážny splnil prianie

460 19 4
                                    

Rozprávač hovorí o živote dievčaťa - život Daríny

Keď sa narodila, rodičia ju nechceli, a preto musela ísť do detského domova. Keď vyrástla, bavili sa s ňou iba chlapci pretože bola veľmi pekná, a preto ju dievčatá nenávideli. Darína vždy snívala o tom, že bude mať veľa kamarátok a s naj kamoškou by si plietli náramky priateľstva.

Rozhodla sa že sa bude obliekať ako chlapci, chodiť strapatá a neupravená.

Avšak ani to nepomohlo iba sa to zhoršilo. Dievčatá sa jej začali vysmievať že je škaredá a špinavá a chlapci sa s ňou prestali kamarátiť. Od vtedy ju nikto nemal rád a začali ju šikanovať.

Z pohľadu Daríny v prítomnosti :

Už som rozhodnutá, nemôžem ďalej takto ďalej existovať, radšej zomrieť ako takto žiť.

Kráčam sama po chodníčku a premýšľam či to je dobré vzdať sa svojho života.

Zrazu som za sebou počula obrovský buchot akokeby spadol na zem meteorit.

Otočila som sa a uvidela anjela prachom zaviatého( z básničky Marína).

Anjel prehovoril: ,, som tvoj anjel strážny, a keďže si chceš zobrať život musel som zakročiť. Zaželaj si čokoľvek a ja ti to splním, iba pod podmienkou že si nevezmeš život ". Chvíľku som sa na neho udivene zizala a povedala som :  "Prajem si zázračnú skriňu, ktorá sa vmestí do mojej kabelky a bude mať schopnosť  vyčarovať vždy to najnovšie oblečenie a doplnky ktoré sú v móde. Keď mi splníš moje prianie, chalani nebudú vedieť odo mňa odtrhnúť oči a dievčatá budú zasa žiarliť a budú má prosiť na kolenách aby som sa s nimi kamarátila, ale ja na nich ani nepozriem, pretože im nikdy neodpustím HAHAHAHAHAHA"!!!!! ,,Dobre splním, ale musíš niečo podstúpiť co nie je veľmi príjemné'' povedal anjel. ,,Podstúpim čokoľvek len mi to splň" prosila som ho. Anjel sa mi zrazu otočil chrbtom a vydal taký ohlušujúci prd zo svojho anjelského zadku ako veľké smradľavé tornádo valiaceho sa iba na mňa, aby mi splnilo prianie. Keď anjel doprdel podal mi šampón kokosovej vôni a povedal : " Umy sa týmto šampónom 50 krát a nebudeš po mojom prde smrdieť. S týmito slovami odletel. Natešene som sa pohrala domov.

Už som sa osprchovala 48 krát a práve vstupujem do kúpeľne aby som sa osprchovala. Vezmem do ruky zázračný šampón a začnem vytláčať tu zázračnú tekutinu. Ztlačím 3 krát a zrazu mi dôjde. ,, WTF, práve teraz mi musí dôjsť "?!?!?!?!?!

Vtipné jednodielovkyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz