1.BÖLÜM ''UÇAK''

290 19 5
                                    

Yeni bir konu, yeni bir hikaye... İlk bölümle karşınızdayım. İyi okumalar :)

‘’Diş macunu ? ‘’

‘’Aldım.’’

‘’Ceket? ‘’

‘’Aldım.’’

‘’Ayakkabı ? ‘’

‘’Üç çift ‘’

‘’Saç şekillendirici, makyaj malzemeleri, şarj aleti, ayna ? ‘’ diyerek sıralamaya devam etti annem. Ona sevecenlikle bakıp yüzünü ellerimin arasına aldım. Sıcacıklardı.

‘’Anne… Her şeyim tamam.’’

‘’Biliyorum. Sadece tekrar kontrol etmeni istedim. Hiçbir şeyini unutmanı istemiyorum.’’

‘’Merak etme cano. Gerekirse yenisi alırım. ‘’ cevabım onu pek tatmin etmemişti.

‘’Yoksa gideceğim diye telaşlanıyor musun ? ‘’ dedim içtenlikle.

‘’Yoo ‘’ bakışlarını valizime, ardından da saate yönlendirdi hüzünle. Kollarımı bedenine sarıp kokusunu içime çektim.  Ciğerlerim onunla dolmuştu.

‘’Bir hafta sonra buradayım. Bu kadar üzme kendini. ‘’ dediklerim karşısında bir süre bekleyip dudaklarına küçük bir gülücük yapıştırdı.

‘’Eğlenmene bak. Bu geziyi hak ettin. ‘’ diyerek yanağıma koca bir öpücük kondurdu.

‘’İtalya sokaklarını didik didik edip çılgınlar gibi alışveriş yapacağım. Ayrıca bol bol fotoğraf çekip gelince sana  fotoğrafları göstereceğim bebek ‘’ dedim gülerek. Hoşnut görünüyordu.

‘’Sanırım vakit geldi. ‘’ kapının ardında saati gösteren babama yöneldi bakışlarım. Saate bakmamızla yetişme telaşı sardı hepimizi. 

Son defa eşyalarımı kontrol edip odaya göz attım. Kulaklığımı ve küçük bir not defteri ve kalem kutumu alıp odadan fırladım. İçimde büyümüşlük hissiyle okula doğru yollandım.

-

Sabah serinliğinin verdiği ürpertiyle ceketimi üstüme geçiriverdim. Ellerimi ısıtmak için cebime sokup, heyecanlı bekleyişimi sonlandırmaya çalışıyordum.

Annem ve babamla vedalaşalı 10 dakikayı geçmişti ama yine de gözlerimin dolmasına engel olamıyordum.

‘’Günaydın  prenses ‘’ içimi ısıtan ses tonu gülümsememe yetmişti.

‘’Günaydın ‘’ dedim gülümseyerek. Yanıma oturup göz pınarımdan kurtulan küçük bir damlayı parmağıyla sildi.

‘’Yapma ama ‘’ dedi dudaklarını bükerek. Dudaklarını bükmesi hoşuma gitmiyordu. Ona pek yakışmıyordu.

‘’Şu hareketi yapmasan Burak. ‘’ dedim gözlerimi devirerek. Neyi kastettiğimi anladı ve yaptığı şeyi sonlandırdı.

‘’Pekala. Benim güzeller güzeli sevgilimin canı niye sıkkınmış ? ‘’

‘’Hiiiiiç ‘’ cevabım inandırıcı gelmemişti.

‘’Annemle babamdan ayrılmak birazcık üzdü. ‘’

‘’Anlıyorum canım. Fakat bir hafta sonra geri dönüyorsun.  Hem benden ayrılmak üzmeyecek mi ? ‘’

‘’Tabi ki üzecek. Keşke sen de gelebilseydin. ‘’

‘’Okulun başarılı öğrencileri arasında olamadığım için gelemedim. Bu hak sana verilmiş canım. Doya doya kullan. ‘’ elini omzuma atıp beni kendine iyice yaklaştırdı.

DENİZİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin