2. BÖLÜM ''YUSUF YUSUF''

99 17 1
                                    

EDİT: İlk okunma +50 olmamıştı ama hafta sonu olduğu için yayınlayasım geldi. Genelde ybleri hafta sonu ya da cumaları yayınlayacağım. Öpüldünüz canolar. Yaz Yıldızı'nın yazarı Nadide'ye sevgililerle ( her ne kadar tanımasam da agaasddfdfn)

’Anne yardım et ! Anneeee ‘’ boğazım parçalanırcasına bağırırken çaresizce bakıyordum gözlerine. Elimi uzatıp beni bu cehennemden kurtarmasını bekliyordum.

Konuşmuyordu. Bakışları donuk, ifadesizdi. Kafasını hayır anlamında sağa sola hareket ettiriyor, gittikçe benden uzaklaşıyordu.

‘’Anneeee ! ‘’

Boğazıma kaçan su nedeniyle öksürerek uyandım. Görme netliğim giderek düzeliyordu, nerede olduğumu daha idrak edememiştim. Gözlerimi yakan gün ışığına alışmak için birkaç saniye bekledim ve yine bir dalga nedeniyle öksürmeye başladım. Kendime gelip etrafı iyice süzdüm.

Bedenim serin sulara gömülüydü. Su yutmamak için kafamı su üstünde zorlukla tutuyordum ve bulduğum eşyaların üstüne çıkmaya çabalıyordum. Bir süre sonra eşyalar batıyordu. Ne olduğunu hatırlamaya başladım.

Sabah İtalya’ya gitmek için annemlerle, ardından Nesli ve Burak’la vedalaşmamızı hatırladım. İç burkucuydu. Uçağa bindim tabletli çocukla ufak tartışmalar yaşadım sonra da uykuya dalmıştım. Uyandığımda ise uçak düşüyordu. Herkes bir yana savrulmuş çığlıklar bir birini bastırıyordu. Hatırlamamak için silkinmeye çabaladım fakat yüzümü acıyla buruşturdum. Elimi boğazıma getirdiğimde kan gibi bir şeyin bulaştığını fark ettim. Sanırım kaza esnasında sıyrılmıştı.

Bakışlarım enkaza takılı kaldı. Uçaktan kopan parçalar, valizler, oksijen maskeleri, şapka ceket oyuncak ıvır zıvırı, insan bedenleri…

İnsan bedenleri ?  Hssktr. Ohaaaaa. Allaaam sana geliyorum. Beni ölü tutar. Ben ölüden korkarım ki. Mezarlığa bile gidemem ben. Aslında şuanda korkudan bayılmam gerekirdi fakat içinde bulunduğum durum sadece onlara üzülmeme neden oluyordu.

Biraz sonra sığınacak kara parçası gibi bir şey bulamazsam ya da yardım gelmezse ben de bu durumda olacaktım. Ölü olacaktım. Ölü ! Beeen ! Bennn ! Ölüüü !

İnanasım gelmiyor Allaaam yarabbim ya. Daha gencim ben. Daha yaşayacaktım ben ya. Ölmeden önce yapılacaklar listeme tam olarak başlamamıştım bile. Hayıır ya.

 Deniz bu defa bittin qanqa sen.

Benim oturma organı yusuf yusuf tabi. Göt mü demeliyim bilemedim.

ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTESİ

Ø  Tanınan ve yazıları sevilerek okunan bir yazar olmak.

Ø  Yurtdışına çıkmak. (Yurtdışına çıkıp ebemi gördüm)

Ø  Vampire Diaries’te Stefan’la Elena’nın tekrardan sevgili olduğunu görmek. (Damon da iyi ama Stefan kalp ben qanqa)

Ø  Francisco’yla tanışmak. (Fransiccooooooooooo bebeeeeemmm )

Ø  Victoria Secret iç çamaşırları almak. (Töbee Allahım ne düşünüyom şu durumda tövbest )

Ø  Taş bir sevgili bulmak daha doğrusu hayatımın anlamını bulmak.

Ø  Supernatural’i altıma etmeden izlemek.

Ø  Dylan O’brien’le fotoğraf çekilmek.

Ø  Bir tane Ediz, bir tane Kıvanç( Solucan) bir tane de Batı-Baran ( Yaz Yıldızları)  istiyorum.

DENİZİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin