[Y/N] - twoje imię
[Y/S] - twoje nazwisko
"Nie! Proszę przestańcie! Czy cokolwiek kiedyś wam zrobiłam? Pomocy!" W pewnej szkole podstawowej, właśnie te rozpaczliwe wrzaski drobnej dziewczynki roznosiły się po olbrzymim korytarzu. Jednak ani krzyki ani błagania brunetki nie uchroniły jej przed ciosem grupki chłopaków. Srebrnooka od wpływem uderzenia przeturlała się po korytarzu.
- Ona jest jakaś dziwna. Drze się, a nawet nie próbuje z nami walczyć - Powiedział jeden z prześladowców małolatki.
- Patrzcie chłopaki! - krzyknął pewien czarnowłosy chłopiec wskazując na plecak, wciąż leżącej uczennicy - Kto jeszcze nosi takie plecaki? - Chłopak roześmiał się wrednie, a pozostali dręczyciele mu zawtórowali.
- Chodźmy na dwór Kuroo, słyszałem jak idą nauczyciele. -
- Niech to! - syknął wspomniany wcześniej uczeń, jednak kiedy spojrzał jak jego "ofiara" próbowała zakraść się, żeby zabrać mu jej plecak, do głowy przyszedł mu pewien pomysł - Hej [Y/N]! Skoro twój plecak jest w kolorze wody, to chyba lubi pływać, nie? -
Złotooki dalej się śmiejąc, szybko wybiegł z szkolnego korytarza na dziedziniec, po czym wrzucił przedmiot do remontowanej fontanny na placu przed szkołą. Tornister dziewczynki wpadł do zbiornika wodnego zahaczając o metalowy stelaż od remontu. Srebrnooka nie zważając na uszkodzenie fontanny, natychmiast ruszyła by wyłowić plecak. Wskoczyła do wody, by ratować swój plecak.
Nagle śmiechy grupki, metalowa konstrukcja zaczęła się trząść. Stalowe pręty zaczęły spadać w stronę zbiornika. Ktoś krzyknął aby uciekała, jednak było już za późno. Potem było słychać tylko przerażone krzyki prześladowców, szum fontanny i syreny karetki.
CZYTASZ
Dźwięk Twoich Łez •Kuroo Tetsurou x Reader•
FanfictionOpisu nie ma, ale będzie xd Inspirowałam się anime "koe no katachi" (shape of your voice)