1.3 ~smut~

40.2K 1.1K 1.2K
                                    

smut yazmayı pek bilmem ama deniyelim :D

"Bu saatte ne yapabiliriz sence kook??"

"Saçmalama tae uykum var!!"

Tekrar yatıcakken Jungkook'u kolundan tutup kendine çekti, kısa bir öpüşmenin ardından Jungkook'u yatırıp üzerine geçti. Boynuna bıraktığı öpücüklerle Jungkook kıvranarak ellerini Tae'nin omuzlarına yerleştirdi.

Tae, Jungkook'un üzerini çıkartıp kenara attıktan sonra boynundan ayırdığı dudaklarını göğüslerine indirdi, uzun öpücükleriyle beraber iz bırakınca göğüs ucunu dudakları arasına alıp emerken diğer elini de diğer göğsüne yerleştirip işaret ve baş parmağı ile okşamaya başlamıştı.

Dudaklarını göğsünden ayırıp Jungkook'un baygın yüz ifadesine baktıktan sonra vücudunun farklı yerlerine kondurduğu öpücüklerle aşağı doğru indi, pantalonunu iç çamaşırıyla beraber çıkartıp parmaklarını Jungkook'un ağzına uzattı ıslatması için. Jungkook anlayıp dudaklarını aralarken Tae elini Jungkook'un ağzına itti, Jungkook Tae'nin parmaklarını ıslatırken Tae de Jungkook'un kasıklarına öpücüklerini kondurdu.

Tae ıslandığından emin olunca elini çekip parmaklarını Jungkook'un deliğine itti. Jungkook hemen kıvranmaya başlayınca ikinci parmağını ekledi, Jungkook sesini yükselterek inlemeye başlayınca Tae sırıtarak Jungkook'un yüzüne eğilip dudaklarına sıcak nefeslerini bıraktı. Içinde hareket ettirmeye başlayınca Jungkook'un dudaklarına dudaklarını da değdirdi ara ara.

Kısa bir öpücükten sonra gerileyip kendi üzerinide çıkarttı, eşorfmanıyla beraber iç çamaşırınıda indirince ikisinide bir kenara atmıştı. Penisini biraz okşayıp Jungkook'un içine ittirdi. Içindeki hareketlerini başlatırken Jungkook'un üzerine eğilip ellerini Jungkook'un iki yanına koydu.

Içinde hareketleriyle beraber Jungkook'un vücududa beraberinde ileri-geri gidip gelirken Tae yine Jungkook'un vücuduna eğilmiş uzun uzun her yerini öperek izlerini bıraktı.

Jungkook kasılmaya başlayınca eli istemsizce penisine gitti, Tae Jungkook'un elini itekleyip yüzüne baktı

"kendine dokunmana izin verdiğimi hatırlamıyorum."

Tae Jungkook'un penisini kavrayıp hızlıca çekiştirmeye başladı, çok sürmeden boşalınca Tae de biraz daha hareketlerine devam etti. İçine boşaldığında yavaşlayıp gerilemiş ve Jungkook'un yanına yerleşmişti, yorulduğundan banyosunu yarın beraber yapacaklardı. Jungkook'un üzerini örtüp son kez dudaklarına öpücük kondururken Jungkook Tae'ye yaklaşıp iyice ona sokulmuş ve çok geçmeden yorgunluktan uyuya kalmıştı.

*DÜZENLENDİ*

Εğlenmek İstiyorum (chat) ▪ Taekook [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin