1

6.9K 305 8
                                    

ZawGyi

ေ႐ွာင္က်န္႔ဒီေန႔ယြိပင္းတို႔နဲ႔ ခ်ိန္းထားေသာ္လည္း အိပ္ယာထေနာက္က်သြားတာမို႔ ခပ္ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္ရင္း bus car ဂိတ္ဆီေလ်ွာက္လွမ္းေနတယ္..... ကားက ခ်က္ခ်င္းဆိုက္လာတာမို႔ျမန္ျမန္တက္လိုက္ရင္း ေက်ာင္းျမန္ျမန္ရာက္ဖို႔သာဆုေတာင္းမိသည္ သူငယ္ခ်င္းေတြမို႔အခ်ိန္ေနာက္က်လို႔ရေပမယ့္ ေ႐ွာင္က်န္႔က အခ်ိန္မေလးစားတဲ့သူေတြကိုတကယ္သေဘာမက်ေပ အခုကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ေနာက္က်ေနတာမို႔ စိတ္ထဲမွာလည္း က်ိန္ဆဲေနမိသည္.....

ေက်ာင္းေ႐ွ႕ busရပ္လိုက္သည္ႏွင့္ canteenဘက္အျမန္ေျပးရေတာ့သည္ ဘယ္ေလာက္ပဲျမန္ေအာင္ေျပးေနပါေစ ေျခလွမ္းေတြက ေႏွးေနသလို ဒီေန႔မွ canteenကလည္း ေဝးေနလိုက္တာ...

"ဘုတ္!

Canteenဘက္သို႔ခ်ိဳးရာ လမ္းအေကြ႔၌ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔တိုက္မိေလ၏ အေရးရယ္အေၾကာင္းရယ္ဆိုအဲ့လို...

"ညီေလးအဆင္ေျပရဲ႕လား ေကာေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ ေကာလည္းအေလာတႀကီးနဲ႔မို႔! "

ေ႐ွာင္က်န္႔ကေတာင္းပန္ေနေသာ္လည္း ထိုေကာင္ေလးကေတာ့ ဘာမွတုန္႔ျပန္မႈမ႐ွိေပ!  ေကာင္ေလးရဲ႕အသံ႐ွဴသံေတြျပင္းေနတာကို ေ႐ွာင္က်န္႔သတိထားမိလိုက္တယ္

"ညီေလး အဆင္ျပရဲ႕လား ေခြၽးေတြလည္းရြဲွေနတာပဲ"

ေ႐ွာင္က်န္႔တစ္ေယာက္ ေစတနာေတြအေကာင္းလြန္ကာ လက္ကိုင္ပုဝါေလးထုတ္ၿပီးေခြၽးသုတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ကိုယ္က တအားေအးစက္လို႔ေနတယ္ ေ႐ွာင္က်န္႔ ေကာင္ေလးရဲ႕ႏွဖူးက ေခြၽးေလးေတြကို သုတ္ေပးေနတုန္း ေကာင္ေလးက မ်က္လံုးမွိတ္ၿပီး ေခါင္းက ေ႐ွာင္က်န္႔လည္ပင္းနားတျဖည္းျဖည္းတိုးကပ္လာတယ္.... ဒီကေလး ႐ုတ္တရက္ႀကီး ဘာျဖစ္တာပါလိမ့္?
ေ႐ွာင္က်န္႔ရဲ႕ လည္ပင္းနဲ႔ေကာင္ေလးရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းထိဖို႔ 3cmေလာက္အလိုမွာ ေကာင္ေလးရဲ႕မ်က္လံုးေတြဖ်က္ခနဲပြင့္လာၿပီး ေ႐ွာင္က်န္႔ကိုတြန္းထုတ္ကာ ေက်ာင္းေဆာင္ေဟာင္းေတြဘက္ေျပးထြက္သြား၏....

ေ႐ွာင္က်န္႔မွာေတာ့ ေကာင္ေလးတြန္းထုတ္လိုက္တဲ့အ႐ွိန္နဲ႔မို႔ ေနာက္ျပန္လက္ေထာက္က်ရင္း ငူငူႀကီးက်န္ေနခဲ့သည္

𝙼𝚛.𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎Where stories live. Discover now