t.r.e.i

63 5 0
                                    

Din capitolul anterior :

- Buna dimineata ! In sfârșit imi răspundeți la telefon ! Stiti ca aveti sa imi platiti chiria pe trei luni .
- Ce?

Prezent :
- Cum ati auzit .Daca astazi nu imi veti plati chiria , ma tem ca v-a trebui sa plecati !
- Domnule Wang !
- Băiete  , te-am inteles pana acum . In tot acest timp am lăsat să treacă de la mine , dar acum sunt nevoit . Ori imi dai azi banii , ori te muți! Sa nu uitam ca toti vecinii se plâng că ești ... zgomotos .
- E panarama aia de la 13 ?
- Da , domnisoara de la 13 se plange de comportamentul dumneavoastra.
- Trebuie sa închid , pa !
- St-...
Sfârșitul Convorbirii Telefonice.

" A dracu ea de panarama , nu își poate vedea de treaba ! "
Ma îndrept nervos spre apartamentul ei , gata sa pornesc un scandal care , sar putea sa ma lase fara locuință.

Ajuns în fața apartamentului , incep sa bat la usa ca un nebun .
- Deschide ! Stiu ca esti acolo ! Iesi , a dracu sa fi de panarama ! Iesi !
- Ce vrei ? Fratele meu a venit acum din America , doarme ! Pleca !
- Ma doare in cot de fratele tau !Ori cum o sa plec ! Pentru ca nebunul ăla de mos ma v-a da afara! Mulțumită?!
- Stai , ce ?

















Buna !
Ce faceti ?
Sunteti bine ?

Elly , treci la subiect !

Adevarat,  pe cine incerc sa mint ...
Imi pare foarte rau ca am lipsit atat ... însă sincer nu mai am inspirație pentru a continua cartile .
Poate voi mai scrie in timpul liber ( câteodată)

~unicorni 🦄

BIG KISSES!!!

𝐹𝑢𝑐𝑘 , 𝐼'𝑚 𝑙𝑜𝑛𝑒𝑙𝑦 ! ~𝐾.𝑇𝐻.~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum