d.o.i.s.p.r.e.z.e.c.e

14 3 2
                                    

- Ji! Babe! Nu te ascunde de mine! spun vizibil supart
Ma indrept spre camera ei, fiind sigur ca acolo o voi găsi. Bat la usa însă nu primesc niciun răspun, ma decid sa deschid usa stiind ca voi fi intampinat de tipatul ei enervant.
- Ji? întreb in șoaptă
- Da Hyuna! Ti-am zis ca nu  pot veni. Jimin este la terapie și nu am cu cine sa vin. Nu, nu îl voi lua pe Taehyung. Pentru numele lui Dumnezeu, Hyuna?! Ti-am zis deja ca nu imi place de el! Da, e de treaba, dar ma folosește, simt asta! Eu voi închide, în mai puțin de 5 minute va fi în fata ușii mele cerându-mi sa ies. Pa!
Aceasta iese din baie și se oprește în ușă, văzându-mă.
- Tu ce cauți aici?!
- Pe Harap-Alb pe calul lui alb pe nume Ernest. Tu ce crezi ca fac?! La masa! ii spun țipând, indicând, mai apoi, usa.
- Stii ca ești foarte enervant?
- Mda... mersi! Ceva nou?
- Pai, o prietena de-a mea, Hyuna, da o petrecere în aceasta seara și—
- Si vrei sa te duc eu pentru ca "Frumoasa din Pădurea Adormita" este la cursuri. Dar vrei sa te las acolo si după aceea sa plec, pentru ca nu îți place compania mea. Nu-i asa, Kim Ji-Ana?
- Cum de... În fine... Ma duci?
- Nu.
- Ce? De ce?
- Vei bea.
- Pai și asta e ideea!
- Și dacă îți pun ceva in bautura! Dacă vrei sa bei, bei acasă! (a/n:Hmmm... de ce mi se pare cunoscuta replica?)
- Iti bati joc de mine?
- Iti pare ca am chef de distracție?
- Pe bune, Tae! Nu esti amuzat!
- Nu asta era intenția mea. Imi pare rau daca te-am făcut sa crezi ca eu chiar glumesc.
- Deci, nu ma lași.
- Ba da.
- Serios?
- Da. Dar, va trebui sa merg cu tine.
- Ce?! Știi ca am un iubit?
- Cat timp nu te-ai afișat cu el... Dar, desigur, dacă mai vrei sa mergi.
- Da!
- Deci asa rămâne. spun cu un zâmbet imens pe chip.

*Kim Ji-Ana, in seara asta nu scapi*







Hai salutari!
Ce mai faceți?
Am terminat in sfârșit cu aceasta perioada "chinuitoare" din viata mea si acum ma pot concentra pe a scrie.
Scuzati eventualele greșeli gramaticale!
Ne citim in următoarul capitol!

~unicorni🦄

𝐹𝑢𝑐𝑘 , 𝐼'𝑚 𝑙𝑜𝑛𝑒𝑙𝑦 ! ~𝐾.𝑇𝐻.~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum