Ερώτηση 1: Ο Κύριος Ιησούς έχει τώρα επιστρέψει και έχει νέο όνομα —Παντοδύναμος Θεός. Ο Παντοδύναμος Θεός έχει εκφράσει τα λόγια στο βιβλίο Ο Λόγος Ενσαρκώνεται, και είναι η φωνή του νυμφίου. Κι όμως, πολλοί αδελφοί και αδελφές ακόμα δεν μπορούν να διακρίνουν τη φωνή του Θεού. Κι έτσι, σήμερα έχουμε προσκαλέσει τους μάρτυρες από την Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού. Τους προσκαλέσαμε για να συναναστραφούν μαζί μας για το πώς να αναγνωρίσουμε τη φωνή του Θεού. Έτσι θα ξέρουμε πώς να επιβεβαιώσουμε ότι ο Παντοδύναμος Θεός είναι η επιστροφή του Κυρίου Ιησού.
Απαντήση: Η ερώτηση που κάνατε είναι μεγάλης σημασίας. Για να αποδεχθούμε το έργο του Θεού των εσχάτων ημερών και να δούμε την εμφάνιση του Θεού, πρέπει πρώτα να ξέρουμε πώς θα αναγνωρίσουμε τη φωνή του Θεού. Για την ακρίβεια, όταν αναγνωρίζουμε τη φωνή του Θεού, αναγνωρίζουμε τα λόγια και τις ομιλίες Του και τα χαρακτηριστικά των λόγων του Δημιουργού. Ανεξάρτητα από το εάν είναι τα λόγια του ενσαρκωμένου Θεού ή οι ομιλίες του Πνεύματος του Θεού, είναι όλα λόγια που ειπώθηκαν από τον Θεό στην ανθρωπότητα, από ψηλά. Αυτός είναι ο τόνος και τα χαρακτηριστικά των λόγων του Θεού. Εδώ, η εξουσία και η ταυτότητα του Θεού εκδηλώνονται ξεκάθαρα. Αυτό μπορούμε να πούμε πως είναι το μοναδικό μέσο με το οποίο μιλάει ο Δημιουργός. Οι ομιλίες του Θεού, κάθε φορά που ενσαρκώνεται σίγουρα καλύπτουν πολλούς τομείς. Κυρίως σχετίζονται με τις απαιτήσεις του Θεού και τις επιπλήξεις προς τον άνθρωπο, με τα λόγια των διοικητικών διαταγμάτων και των εντολών του Θεού, τα λόγια κρίσεως και παίδευσής Του και την αποκάλυψή Του της διεφθαρμένης ανθρωπότητας. Αυτά λοιπόν τα λόγια είναι και οι προφητείες και οι υποσχέσεις του Θεού προς την ανθρωπότητα, κ.λπ. Αυτά τα λόγια αποτελούν όλα την έκφραση της αλήθειας, της οδού και της ζωής. Αποτελούν όλα την αποκάλυψη της ουσίας της ζωής του Θεού. Εκπροσωπούν τη διάθεση του Θεού και αυτό που έχει και είναι ο Θεός. Έτσι, μπορούμε να δούμε απ' τα λόγια που εκφράζονται από τον Θεό ότι τα λόγια του Θεού είναι η αλήθεια και έχουν εξουσία και δύναμη. Έτσι, εάν θέλετε να κρίνετε αν τα λόγια που εκφράζονται από τον Παντοδύναμο Θεό αποτελούν τη φωνή του Θεού, μπορείτε να κοιτάξετε τα λόγια του Κυρίου Ιησού και τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού. Μπορείτε να τα συγκρίνετε και να δείτε εάν είναι τα λόγια που εκφράζονται από ένα Πνεύμα και αν είναι έργο που επιτελείται από έναν Θεό. Αν η πηγή τους είναι ίδια, αυτό αποδεικνύει ότι τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού είναι ομιλίες του Θεού και ότι ο Παντοδύναμος Θεός είναι η εμφάνιση του Θεού. Ας δούμε τώρα τα λόγια που είπε ο Ιεχωβά την Εποχή του Νόμου και τα λόγια του Ιησού την Εποχή της Χάριτος. Ήταν και τα δύο απευθείας έκφραση του Αγίου Πνεύματος και έργο ενός Θεού. Αυτό αποδεικνύει ότι ο Κύριος Ιησούς αποτελούσε την εμφάνιση του Ιεχωβά, την εμφάνιση του Δημιουργού. Όσοι έχουν διαβάσει τη Βίβλο ξέρουν όλοι ότι στα λόγια που εκφράστηκαν από τον Κύριο Ιησού κατά την Εποχή της Χάριτος, υπήρχαν λόγια επίπληξης, λόγια των απαιτήσεων του Θεού από τον άνθρωπο και λόγια που αφορούσαν τα διοικητικά διατάγματα του Θεού. Υπήρχαν επίσης λόγια πολλών προφητειών και υποσχέσεων κ.λπ. Αποτελούσαν ένα πλήρες στάδιο έργου που επιτελέστηκε από τον Θεό την Εποχή της Χάριτος.
YOU ARE READING
Κλασικές Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το Ευαγγέλιο της Βασιλείας
Tâm linhΣημαντικές ερωτήσεις και απαντήσεις από ταινίες της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού για το ευαγγέλιο που αφορούν την αλήθεια έχουν περιληφθεί στο παρόν βιβλίο. Οι κλασικές αυτές ερωτήσεις και απαντήσεις αναφέρονται στην κατανόηση του εκλεκτού λαού τ...