Ερώτηση 1: Ο Κύριος έχει υποσχεθεί ότι θα επιστρέψει για να μας ανεβάσει στη βασιλεία των ουρανών, κι όμως, γίνεστε μάρτυρες του ότι ο Κύριος έχει ήδη ενσαρκωθεί για να πραγματοποιήσει το έργο της κρίσεως κατά τις έσχατες ημέρες. Σύμφωνα με την προφητεία στη Βίβλο, ο Κύριος θα έρθει επί νεφών, γεμάτος δύναμη και δόξα. Γιατί αυτό διαφέρει από τη μυστική άφιξη του Κυρίου, μέσω της ενσάρκωσης, της οποία έχετε γίνει μάρτυρες;
Απαντήση: Λες ότι ο Κύριος υποσχέθηκε στους ανθρώπους ότι Εκείνος θα ερχόταν ξανά για να πάρει τους ανθρώπους στη βασιλεία των ουρανών. Αυτό είναι βέβαιο, αφού ο Κύριος είναι αξιόπιστος, άρα θα εκπληρώνει πάντοτε τις υποσχέσεις Του. Αλλά θα πρέπει πρώτα εμείς να είμαστε βέβαιοι ότι ο Κύριος θα επανέλθει μέσω ενσάρκωσης, κατά τις έσχατες ημέρες, ώστε να φέρει εις πέρας το έργο της κρίσεως. Αυτό σχετίζεται άμεσα με το πώς εμείς θα αρπαγούμε στη βασιλεία των ουρανών. Αν μελετήσουμε τη Βίβλο προσεκτικά, δεν είναι δύσκολο να βρούμε αποδείξεις γι' αυτό. Σε αρκετά διαφορετικά αποσπάσματα από τη Βίβλο, προφητεύεται ξεκάθαρα ότι η δευτέρα παρουσία του Κυρίου είναι η ενσάρκωση. Για παράδειγμα: «Και σεις λοιπόν γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου» (κατά Λουκάν 12:40). «Διότι ως η αστραπή η αστράπτουσα εκ της υπ' ουρανόν λάμπει εις την υπ' ουρανόν, ούτω θέλει είσθαι και ο Υιός του ανθρώπου εν τη ημέρα αυτού. Πρώτον όμως πρέπει αυτός να πάθη πολλά και να καταφρονηθή από της γενεάς ταύτης» (κατά Λουκάν 17:24-25). Όλες αυτές οι προφητείες μιλούν για «τον Υιό του ανθρώπου» ή λένε ότι «ο Υιός του ανθρώπου έρχεται». Αυτή η φράση, «Ο Υιός του Ανθρώπου», αναφέρεται σε Κάποιον, ο οποίος γεννιέται από άνθρωπο και διαθέτει κανονική ανθρώπινη φύση. Όμως, το Πνεύμα δεν μπορεί να ονομαστεί ο Υιός του ανθρώπου. Για παράδειγμα, εφόσον ο Ιεχωβά Θεός είναι Πνεύμα, δεν μπορεί να ονομαστεί «ο Υιός του Ανθρώπου». Μερικοί άνθρωποι έχουν δει αγγέλους, οι οποίοι άγγελοι είναι επίσης πνευματικά όντα, άρα δεν μπορούν να ονομαστούν ο Υιός του Ανθρώπου. Όλοι εκείνοι που έχουν την εμφάνιση ανθρώπου αλλά αποτελούνται από πνευματικά σώματα δεν μπορούν να ονομαστούν «ο Υιός του ανθρώπου». Ο ενσαρκωμένος Κύριος Ιησούς ονομάστηκε «ο Υιός του Ανθρώπου» και «Χριστός» διότι Εκείνος ήταν η ενσαρκωμένη σάρκα του Πνεύματος του Θεού και, επομένως, έγινε ένας συνηθισμένος και κανονικός άνθρωπος που ζούσε εν μέσω άλλων ανθρώπων. Επομένως, όταν ο Κύριος Ιησούς είπε «ο Υιός του Ανθρώπου» και «ο Υιός του Ανθρώπου έρχεται», αναφερόταν στην έλευση του Θεού μέσω ενσάρκωσης κατά τις έσχατες ημέρες Ειδικότερα, όταν είπε: «Πρώτον όμως πρέπει αυτός να πάθη πολλά και να καταφρονηθή από της γενεάς ταύτης», αυτό αποδεικνύει ακόμα πιο κατηγορηματικά ότι, όταν ο Κύριος έλθει ξανά, θα έλθει με ενσάρκωση. Αν δεν ερχόταν με τη μορφή σάρκας αλλά ως πνευματικό σώμα, σαφώς δεν θα βίωνε καθόλου ταλαιπωρίες και, σαφώς, δεν θα δεχόταν την καταφρόνηση αυτής της γενεάς, χωρίς καμία αμφιβολία. Επομένως, η επιστροφή του Κυρίου Ιησού είναι σαφώς υπό τη μορφή της ενσάρκωσης και ο Κύριος έρχεται για να φέρει εις πέρας το έργο της κρίσεως κατά τις έσχατες ημέρες.
YOU ARE READING
Κλασικές Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το Ευαγγέλιο της Βασιλείας
EspiritualΣημαντικές ερωτήσεις και απαντήσεις από ταινίες της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού για το ευαγγέλιο που αφορούν την αλήθεια έχουν περιληφθεί στο παρόν βιβλίο. Οι κλασικές αυτές ερωτήσεις και απαντήσεις αναφέρονται στην κατανόηση του εκλεκτού λαού τ...