Neden ben??!! Karakterler

995 16 0
                                    

Martina Pasquarelli: Kısaca Tini. 17 yaşında, küçük yaşta ailesini kaybetmiş bir kız. Arkadaşları Lodo, Cande, Alba ve Mechi ile aynı evde kalıyor.

Jorge Blanco: 22 yaşında, dünyaca ünlü bir yıldız. Ailesini hiç tanımamış. En yakın arkadaşları Diego, Samu, Facu ve Ruggu.

Lodovica Comello: Kısaca Lodo. 20 yaşında çılgın bir kız. En yakın arkadaşları Tini, Cande, Alba ve Mechi ile aynı evde kalıyor.

Diego Dominguez: 24 yaşında, dünyaca ünlü Jorge Blanco'nun en yakın arkadaşlarından biri. Diğer en yakın arkadaşları Samu, Facu ve Ruggu'dur.

Candelaria Molfese: Kısaca Cande. 21 yaşında, deli dolu bir kız. En yakın atkadaşları Tini, Lodo, Alba ve Mechi ile aynı evde yaşıyor.

Samuel Nascimento: Kısaca Samu. 23 yaşında biri. Jorge Blanco'nun en yakın arkadaşlarından biri. Diğer en yakın arkadaşları Diego, Facu ve Ruggu.

Alba Rico Navarro: 20 yaşında, Cande ve Lodo gibi deli dolu ve çılgın bir kız. En yakın arkadaşları Tini, Lodo, Cande ve Mechi ile aynı evde yaşıyor.

Facundo Gambande: Kısaca Facu. 21 yaşında, rapci biri. Jorge Blanco'nun en yakın arkadaşlarından biri. Diğer en yakın arkadaşları Diego, Samu ve Ruggu.

Mercedes Lambre: Kısaca Mechi. 23 yaşında, modaya düşkün bir kızdır. En yakın arkadaşları Tini, Lodo, Cande ve Alba ile aynı evde yaşıyordur.

Ruggero Pasquarelli: Kısaca Rugu. 24 yaşında, esprici ve yemeğe düşkün biri. Jorge Blanco'nun en yakın arkadaşlarından biri. Diğer en yakın arkadaşları Diego, Samu ve Facu. Tini'nin abisi.

Bunlar kitabın ana karakterleri!! Arada başka karakterlerde girecek, ama bunlar ana karakterler!! Umarım beğrnirsiniz!!

~sizi çok seven yazarınız~ 💜💜💜

Neden ben??!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin