~1~

645 19 10
                                    

❤️❤️❤️Tini❤️❤️❤️

Eveettt ve başlıyoruz yine bir sıkıcı ve kötü bir günee 😒 Bu sabah herzamanki gibi o pis gıcık hayvan öküz alarmın yüzünden uyandım. Ben hiç uyanmasam olmuyormu? Olmaz dimi? Tinisiz yaşanmazz 😄 Her zamanki gibi evde ilk uyanan ben olduğuma göre kahvaltıyı hazırlayıp kızları uyandırayımm ❤️ Evett patates kızartmasi yaptım tost yaptım yumurta pişirdim yeter herhalde. Şimdi bizimkileri uyandirma vaktii. Önce Cande'yi kaldıriim en az tepki veren o! *Cande'nin odasına gider* "Candee, Candeee, CANDEEEEE!!!!!!!" Ay yazıkk canım yaa bağırınca yataktan düştüü bende şu an gülme krizine girdimmm 😂😂😂 Cande'ye söyledim gerisini o kaldıracak cenazesinde tekrar bulusuruz artikk 😂😂 Neyse kızlar geldii.
L: Ayy kızlar cok heyecanlıyımmm!!!
A: Neden??
L: Bugün studyo'ya başlıyoz ya mall!!!
T: Aa doğruu tamamen unutmuştumm 😭
M: Ben gelmesem olur muu??
C: Nedenmiş o?
T: Mechi hanım kiminle buluşacakmıs acaba yine???
M: Yaa kızlar susun bii!! Gelince anlatirim.
T: Tmm cnm tmm. ❤️
T: Ben çıkıyommm!
A: Nereye?
T: Studyoya, orayı daha hiç görmedim ya biraz gezmek için erken gidecemm.
L: Tmm cnm orda görüşürüzz! ❤️
T: Görüsürüzzz, öptüm bysss!❤️❤️

Yolda yürürken birine çarptım! Benim salak kafam! Tam özür dileyecekken kim olduğunu gördüm! Bu olamaz! Bu gerçekten ooooo!!!!! Bir çıglık patlattım ve gerisi karanlık...

-yazar notu-
Fazla kısa oldu farkındayım ama ilk kitabım ve ilk bölümüm olduğu için biraz zorlandım. Şimdilik böyle ama geliştirdikçe daha uzun bölümler gelecek söz!

Nur ❤️

Neden ben??!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin