❤️1.Би чамайг хамгаална👫

213 15 0
                                    

Инби:Сори!!!!

Би:Өглөөний мэнд!!!

Инби:Мэнд.Нөгөө нэг хоёр юмаа олж хараагүй юу???

Би:Гүү...

Намжүүн:Инжи!!!Сори!!!!

Би:Өө Жүүн!!!

Жин:ХӨӨЕ МАЛНУУДАА!!!

Бид:Юу юу гэнээ чи!!!!НААШИР!!!

Жин инээн биднээс зугатаан гүйнэ.

Инээлдэн тоглох ахлах сургуулийн 4 сайн найз.Хоёр царайлаг залуу бас хоёр хөөрхөн охин.

Намжүүн:Ёоо...Больё оо больё...Бахардаж унах нь...Муу шаар чинь ямар хурдан гүйдэг юм бэ!!!

Би:Үхлээ үхлээ!!!Бууж өглөө!!!

Инби:Хөөе Жин!!!

Жин:Та хэд нээрээ үнэндээ л суга юмаа!Ахаха!!!

Намжүүн:Хөнгөн атлетикийн хүнийг хөөдөг,нээрээ бид л тэнэг юмдаа...

Инби:Хөөш!!!Хичээлтэй биздээ!!!

Би:Өөөө!!!!Энэ муу хөнгөн атлетикийн гозонгоос боллоо!Гүй гүй гүй!!!

Биднийг гүйж байхад Жин сүүлд гүйж эхэлсэн мөртлөө л үжээ бид хэдээс түрүүлчихсэн сургуулийн шатаар өгсөнө.

Би:ХӨӨШ МУУ ГОЗООН!!!

Инби:ХҮЛЭЭГЭЭЧДЭЭ НОВШОО!!!

Намжүүн:Энэ муу ийм ханилгаагүй шдээ!!!ЯААА!!!!

Очиход Жин аль үжээ оччихсон багшид загнуулаад хөөгдөж байваа~Хурдан гүйх чинь бас нэг талаараа ашиггүй гэж байгаа юм шдээ.Бид хэд багшийг харахаас өмнө булан эргэн нуугдаж амжлаа.

Жин:Ёооо~Чих минь...Би ер нь энэ хөнгөн атлетикийг хаянаа...Хичээлийн тал дээр загнуулахаас өөр ашиг алга,хог гэж...

Намжүүн:Ахаха!!!Одоо нэгэнт хөөгдсөнийх догбугидий манайхаан!!!

Инби:Go go go go!!!

Би:Өөө...Уул нь дараагийн цаг биеийн тамир шд...Заза гэхдээ өлсөөд байна!

Догбугины мухлагт ирээд хоёр тавгыг захиалаад өөрсдөө жижиг зурагтаар явж буй дууг сонирхоно.Харин дараагийн дуу нь Rihanna-гийн Umbrella байсанд бүгд босож ирээд сүлд дуугаа дуулж эхэллээ.

Бид:Under my umbrella!
Ella Ella eh eh eh eh eh!!!

Би:Хөөе!Инби!!!Намжүүн!!!Битгий солгойроод байгаачдээ!!!

Намжүүн:Засс!!!Төрцөн ийм хоолойг яах юм чи!!!

Мухлагийн эгч инээгээд:Гүээ мөн сахилаггүй шүү,хүүхдүүдээ!!!!Хоолоо ав!!'

✨Dear my friends✨KSJ✨completed✨Where stories live. Discover now