👱🏻‍♂️2.Би чиний хажууд байна💛

101 14 0
                                    

Бид хоёр алхасаар сургууль дээр очин итгэлгүйхэн хаалга татаад ортол дахиад л нэг дүр зураг...
Жонгүг аймшигтай царайгаар нэг тийшээ тас ширтэж цагдаа нар түүнд гав зүүлгэн авч явлаа...

Би:Багшаа?!!Яагаад Жонгүгийг..???

Багш:Өчигдөр Еэринийг алсан алуурчин Жонгүг байж...Өнөөдөр Еэринийг оршуулна.Та нар очоорой.

Намжүүн бөхийн:За багшаа.

Би:Жон...Жонгүг алуурчин...

Жин:Өглөөний мэнд...

Инби:Өглөөний мэнд...

Тэдний царай ч бас энэ мэдээг сонсоод хангалттай эвгүйцсэн байх аж...

Би:Өчигдөр тэгээд худлаа жүжиглэсэн гэсэн үгүү...

Багш:Ер нь та дөрөв дараа долоо хоногоос хичээлдээ ир.Та нарт чөлөө өгчихье.Явж амар.

Багшид баярласнаа илэрхийлээд хоорондоо ч үг дуугаралгүй гэрийн зүг явцгаав...
Үнэхээр Жонгүг алуурчин юмуу...Таван настай жаахан хүүхэд шиг эгдүүтэй тэр хүн....Хүн заримдаа хэтэрхий олон дүртэй байж болдог юм байна...

Бид тийм аймар юм харснаасаа болоод унтаж чадалгүй 3 хоносон.Албаар аяга шөл ууж өөр юм идэлгүй бие минь ч муу байсан учир ээжид бүхнээ хэлээд эмчилгээнд явж эхэлсэн.Тэрнээс хойш дээрдэн тав хоногийн дараа л хичээлдээ ирж байна.

Намжүүн:Сори!!!Өглөөний мэнд!!

Би:Өглөөний мэнд.

Намжүүн:Хатагтай Сори инээж байна гэхээр бие чинь сайжирсан гэсэн үг үү???

Би:Мэдээж!Инби Жин хоёр яасан???

Намжүүн:Инби дахиад 2 хоног эмчилгээнд явна.Харин Жин мөхөөлдөсөнд явсаан.

Би:Аан заза.

Намжүүн:Бие чинь зүгээр биз дээ???

Би:Тиймээ.Зүгээр.

Жин:Хоёроо~~~

Би:Жин!

Би гүйж очин Жинийг тэврэн авлаа.Ямар их санаа вээ~

Жин:Мөхөөлдөс идээрэй,Сори авхай.

Би инээмсэглэн:Баярлалаа.

Намжүүн:Сургууль руу орох уу???

Би:Тэгье ээ...

Цэвэрлэгээний өрөөний урдуур өнгөрөхөд бие эвгүйцэн,доош унах гэж байхад Намжүүн барьж авав.

Намжүүн:Сори!Зүгээр үү!!!Сори!!!

Би:Б..Би зүгээрээ.

Намжүүн:Ёрын өрөө!

✨Dear my friends✨KSJ✨completed✨Where stories live. Discover now