👤3.Ноён Согтуу🍻

88 12 0
                                    

Намжүүн намайг тэвэрхэд бага ч болов тайвширлаа.Хэсэг саравчинд суугаад даарснаасаа болоод гэр лүүгээ оров.

Ээж өнгөрсөн нь миний амьдралд хамгийн том цохилт болсон.Багаасаа аавгүй өссөн болохоор ганц түшиж тулах хүн минь алга болно гэдэг аймшигтай зүйл.
Намжүүн надтай илүү дотносож найзаас илүү хандаж байгаа.Үргэлж хайртай гэсэн зурвас илгээж,хацар духан дээр үнсэж,хамт явна.Би буруу бодоогүй бол Жүүн надад сайн байх.Бас би цагийн ажил хийж байгаа.Одоо хэнээр ч тэжээлгэхэв...

Харин өчигдрөөс хойш миний шүүгээнд сонин захиа ирэх болсон.
Үх,алга бол гэсэн утгатай намайг хараасан захианууд.Бас дээр гэрт илгээмж ирээд онгойлгож үзэхэд үхсэн гахайн толгой байсан.

Шүүгээгээ онгойлгоход дахин нэг зурвас унан ирэв~

:Хөгийн новш минь хорвоогоос далдар!!!Муу гудамжны амьтан!!!

Намжүүн:Дахиад л уу???

Би:Мнхн...

Намжүүн:Ямар хараал идмэр нь ийм юм явуулаад байдаг байнаа!!!

Би:Их л завтай хүн бололтой.

Инби:Сори,Намжүүн!!!

Намжүүн:Өө Инби.

Инби:Дахиад л нөгөө зурвас уу???Наад хүн чинь залхдаггүй юм байхдаа...

Би:Мэдэхгүй ээ...

Жин:Мэнд!!!

Бид:Мэнд!!!

Жин:Өнөөдөр гадуур гарах уу???Сайхан өдөр байна.Цас хаялаад л...

Инби:Хүйтэн байгаа юм биш үү...

Намжүүн:Тэгвэл тэгье лдээ.Халуун ногоотой тахиа авч идье.

Би:Нээрээ!!!

Хичээлийн цаг гялс өнгөрч,бид тахиа авч идэхээр алхана.Бүрхэг мөртлөө салхигүй цас зөөлөн хаялах нь цаанаа л нэг үзэсгэлэнтэй.

Би:Гадаа ч сайхан байна шүү...

Намжүүн:Чи миний ороолтыг зүүгээд л байгаа юмуу?

Би:Аан.Дээр гэрэлт цамхаг явахад өгсөншд.Чи буцаагад ав ав.

Намжүүн:Хэрэггүй ээ.Чи зүү.

Би:Тэгвэл...Баярлалаа!!

Жин:Орох уу???

Халуун ногоотой тахиа захиалан ирэх хүртэл нь тэр хавийг дуу шуутай болгон сууна.

Инби:Эндхийн тахиа гоё гэж сонссон шүү.

Намжүүн:Аанхаан.

✨Dear my friends✨KSJ✨completed✨Where stories live. Discover now