Capitolul 3 - El

517 44 8
                                    

M-am uitat speriat cand fumul din fata mea sa raspandit si am vazut un demon. La inceput am paralizat si nu ma puteam misca, dar mam uitat in ochii lui.. Si parca lam vazut pe baiatul micut pe care il indrageam enorm.. M-am apropiat de el si i-am pus incat o mana pe un obraj, si am tresarit cand acesta si-a lasat greutatea capului pe manuta mea...

Era asa dragut si imi placea asa de mul faptul ca era ca un copil... M-am apropiat si mai tare de el si l-am imbratisat la piept tare si i-am soptit la ureche:

"Nu-mi pasa ce esti, cine esti, eu voi fii mereu langa tine si te voi proteja si te voi iubii"

Baiatul, care arata de vreo 18 ani, s-a ridicat in picioare speriat si sa uitat in stanga si in draepta...

-Ce sa intamplat? il intreb eu speriat.

-Ce cauti aici, tata?

Am ramas nemiscat la auzul acestei intrebare... Si mi-am dat seama ca singura persoana care ar fii tatl unui demon.. Ar fii doar Satana, regele si tatal tuturor demonilor... Mi s-a zburlit parul in cap cand am auzit o voce groasa venind dintr-un colt care se inegrise si era plin de fum:

-Pai am auzit ca ti-ai gasit alesul...

-Nu-i treaba ta! spuse baiatul enervat.

-Hmmm... Baiat naiv! Sunt tatal tau am dreptul sa fac ce vreu cu viata ta! eu sunt motivul pentru care traiezti acum!

Baiatul i-a aruncat o privire urata demonului din colt si s-a napustit asupra lui. In urmatoarele secunde am reusit sa percep doar cateva imagini pana sa lesin la vederea sangelui de pe podea: baiatul cum se avanta spre demon, aripile de pe spatele baiatului si cum demonul isi baga mana in corpul lui, in locul inimii... Ce a urmat a fost cu totul surprinzator, stiu doar ca atunci cand mam trezit eram pe patul unui spital... si nu-mi mai aminteam cine sunt...

Angel and DevilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum