1○°•

536 22 4
                                    

1.Bölüm

○°•Asi○°


Kamp için tüm kıyaferlerimi dolabıma koymaya çalışıyordum. Çok sıcak olacağı için genelde sadece şort ve bikinilerimi koymuştum. ve tabiki vaz geçemediğim karnımı açık bırakan bol tişörtlerimi. Ama malesef neredeyse benim boyumu aşacak kadar büyük olan mavi bavulumu kapatamıyordum. Evet bavulun içine artık ne kadar şey koyduysam kafam kadar bavul kapanmıyordu. Bu sefer bavulun üzerine oturdum ve zıplamaya başladım. Bavulun kenarına uzanmaya çalışıtrken hala zıplıyordum. Bu halime kahkaha atrak buvulumu kapattım. Ayağa kalkıp Alya'yı aradım.

" Söyle kanka." Aynanın karşısına geçtim ve aynaya yaklaşıp sivilcem var mı diye kontrol ettim.

"Hazırlandın mı?" Alya 'nın yüzünde sivilce olmadığı halde takıntılı biri olduğu için salyangoz kremi kullanıyor. Evet salyangoz kremi.

"Evet kanka. Sen?"

"Yes." Aynadan ayrıldım ve bavuluma koymadığım kıyafetlerimden birini giymek için yatağıma koydum. Yüz için hiçbir şey almamıştım yanıma. Zaten sivilcem yoktu. Sadece vicudum biraz kuruydu o kadar. Yanıma sadece göz kalemi, ruj ve özel eşyalar almıştım.

"Tamam o zaman okulda görüşürüz. Galiba bizi oradan kampa götürecekler."

Telefonun diğer ucundan kıkırdama sesleri gelince kaşlarımı çattım. Alya'nın sevinç dolu çığlığını duyunca bu kız delirdi diye düşündüm içimden.

"Ne gülüyorsun lan?!" Tekrar kıkırdayınca derin bir nefes alıp verdim.

"Kanka okula hiç gelmeyen meteorlar var ya. Hani dersleri ful ekenler, onlar da bizimle kampa geliyorlarmış." Bu sefer bende çığlık atmaya başladım. Oha! Oha! Oha!

"O zaman ben hemen geliyorum Alya bay" Kıkırdayıp bir şey söylemeden kapattım ve yatağımın üzerine koyduğum kıyafetleri giymeye başladım.

○°

"Anne ben gidiyorum!" Kapıyı kapatırken anneme bağırmıştım. Servis tekrar kornaya basınca içimden sessizce küfür savurdum. horoz gibi sabah sabah ötüyo lan, başım şişti.

Hemen koşarak servise binip en köşeye oturdum ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım. Vallahi cama kafamı yaslasam uykuya dalardım. Çok uykum vardı lan. Kafamı cama yaslayınca çekmem bir oldu. Bu ne lan, resmen tık tık diye kafama vuruyo.filmlerde oluyodu ama. Tövbe Tövbe..

Servis durunca okula geldiğimizi anladım ve servisten indim. Okula doğru yürümeye şalayınca Yaz Kamp'ında Alya'yla nasıl vekit geçirceğimizi düşünmeye başladım.

Acaba Alya'nın dediği gibi METEORLAR var mıydı?

Eğer varsa bu yaz kampı bizim için çok eylenceli olacaktı.

Eğlence başlasın!

○°•ALYA○°•

Bu sabah ilk defa herkesten önce kalkmıştım. Çünkü yaz kampına gidicektim . Aslında o kadarda çok meraklı değilim ama oradaki meteorları ve yaşayacağımız maceraları düşündükçe bir an önce gitmek istiyordum .

Giyeceğim kıyafetleri dolabımdan çıkarmıştım ama onları bavuluma nasıl yerleştiriceğimi çok merak ediyorum. Hiç vazgeçemediğim dar pantolorımı ve gömleklerimi önce yerleştirdiğim için diğerlerine hiç yer kalmamıştı.

Neyse bunları sonra düşünürüz . Kuzenimi arayıp ne yaptığını sorcam sırada Asi aradı .

Ona oradaki meteorlardan bahsettiğimde ikimizde aynı anda GÜLDÜK.

○°

Akşamdan hazırladığım kıyafetlerimi giydikten sonra aşağı indim. Sanırım annem kahvaltımı hazırlayıp yatmıştı . Nese ben kahvaltımı yapıp servisin gelmesini bekledim. Servis geldiğinde son kez aynaya bakıp evden çıktım.

Bir an önce okula gitmek istiyordum.Servise bindiğimde kulaklığımı takıp okulu ve neler olabileceğini düşünmeye başladım. Ben bu düşüncelere dalmışken telefonum çaldı . Arayan her zaman ki gibi kuzenim.

''Efendim''

''Kuzen sana tavsiyede bulunmak için aradım.''

''Ne tavsiyesiymiş bu.''

''Ya kızım hani senin bu gittiğin okulda taş çocuklar varmış ya , işte onları değerlendir. Emre'den ayrıldıktan sonra bir sene biriyle çıkmadın kuzen acıyorum sana . Neyse hadi okuldan gelince ara beni tamam mı ?''

''Tamam tavsiye için teşekkürler''

Aslında İrem haklıydı . Bu fırsatı değerlendirmeliydim . Ama nasıl olcaktı bu?Emre'den ayrıldığımı kendime yedirememiştim - . Ondan sonra da kimseyle çıkmadım. Hemen Asi'yi aradım ve taş çocuklar olduğunu haber verdim. Telefonu cebime koydum ve derin bir nefes verdim.

Ben böyle düşünürken kolumdaki acıyla , yanımdaki kıza baktım .

''Hadi kalk geldik yarım saattir bağırıyorum duymuyosun beni.''

Servisten indikten sonra okula doğru yürümeye başladım .

İçimden bir ses bu kampın çok eğelenceli geçeceğini söylüyordu.

Hadi bakalım,

Eğlence başlasın..

Arkadaşlar merhaba ilk bölümle karşınızdayız. Başta da belittiğim gibi @betulozn '

la birlikte yazıyoruz hikayeyi. sizleri seviyoruz. Onun hikayelerini okursanız da sevinirim.

Yetenek okulum

Değişik

ve Yalnız sen'i yazıyor. Mükemmel kitapları var, okumanızı tavsiye ederim.

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin