MTBD

1K 92 20
                                    


GEÇEN BÖLÜMDEN

Tam konuşmaya başlayacaktım ki hızlı bir şekilde tek eliyle beni okulun duvarına yasladı. Diğer elinide omzumun üstüne koydu ve yüzüme doğru eğildi. Nefesini dudaklarımın üstüne verip biraz bekledi.

"Cidden sorun ne?!"
ㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴㄴ

Kafasını yana döndürüp bize doğru yaklaşan Hoseok ve Tae'ye baktı ve ellerini çekip benden uzaklaştı, son kez yüzüme bakıp yürümeye başladı. Çok kısa bir süre içinde akşamın karanlığında gözden kayboldu. Arkamı dönüp yaklaşan Hoseok ve Tae'ye bakıp el salladım. Hoseok yanımda gelip koluma yapıştı. Eve doğru yürümeye başladık.

"Yoongi nerede? Aisshh! Cidden neden dün onları yalnız bıraktın ki? Sen yoksun diye kız fırsattan istifade Yoongi'yi öpmeye çalışmış...... Eh gerçi ben olsaydım izin verirdi-"

Dediklerini iyice algıladıktan sonra kafasına bir tane geçirdim.

"Ya! Ne vuruyorsun?"

Gözlerimi devirip Tae'ye döndüm.

"Kız cidden zorla mı öpmeye çalışmış? Emin misiniz?"

Tae hızlıca başını salladı.

"Evet! Hatta Hyung evden gitmesini bile istemiş ama kız çok inatçıymış hyunga zorla ödevlerini bile yaptırmış inanabiliyor musun?"

Karnını tutup gülmeye başladı. Cidden bu kız fazla oluyordu. Sinirle saçlarımı karıştırdım. Tae gülmeyi kesip birden bana döndü.

"Bu arada sabah neden gelmedin? Seni beklerken ağaç olduk. Bizden başka arkadaşlarda bulmuşsun Yoongi kudurdu."

Demek Jinwoo'yla takılmam Yoongi'nin hoşuna gitmiyordu. Hoseok birden lafa dalıp kolumu çekiştirdi.

"Cidden o çocuk kim? Daha önce hiç görmemiştim. Yoksa bizi satıcak mısın??"

Kolumu Hoseok'un omzuna atıp parmak uçlarımda yükseldim. Kafasını kolumun altına alıp saçlarını karıştırmaya başladım. Tae bizim bu halimize katılarak gülüyordu.

"Saçmalama Hoşiki ben sizi hiç satar mıyım?"

Kafasını kolumun altında kurtarıp saçlarını düzeltmeye çalıştı.

"Aiishhh yaa!! Cidden neden saçımı bozuyorsun?"

Yolumuzun ayrıldığı yere geldiğimizi fark ettim. El sallayıp kendi yoluma gidiyordum ki Tae arkadan bağırdı.

"Hey yarın sakın bizi ekme!"

Bende dönüp onlara bağırdım.

"Merak etme Yoongi'yide alıp geleceğim!"

Sallana sallana evin yolunda gidiyordum ki karnımın gurultusu tüm dikkatimi dağıttı. Evde hiç yemek olmadığı aklıma gelince yolumun üstündeki markete gitmeye karar verdim.

Markete girince direk ramen bölümüne yöneldim. Ben ramen seçmekle boğuşurken bir el omuzuma dokundu arkamı döndüğümde karşımda Jinwoo'yu gördüm.

"Hey burada ne yapıyorsun?"

Elimle arkamdaki ramenleri gösterdim.

"Açlıktan ölmek üzereydim ve bir ramen yiyeyim dedim. Sen?"

"Bende marketten bir şeyler almaya gelmiştim. Bu yakınlara taşındık ve yeni taşındığımız için evde pek bir şey yok. Aslında seni görünce bir Kafe'ye götürmeyi teklif edicektim ama.."

Eliyle eşofmanını ve ayağındaki lastik terlikleri gösterdi. Gülüp tekrar konuşmasına devam etti.

"Istersen sana bir ramen ısmarlayabilirim."

Gülüp tabiiki anlamında kafamı salladım.

Ramenlerimizi alıp marketin içindeki masalardan birine oturduk. Jinwoo gerçekten çok iyi bir çocuktu. Ramenimi yerken gülmekten boğulacağımı sandım. Ramenlerimiz bittiğinde beni eve bırakmak istedi ne kadar evimin yakın olduğunu ve gerek olmadığını söylediysemde beni dinlemedi ve bir abi gibi beni eve bırakıp gitmeden önce kapıyı kapatmamı bile bekledi. Sanırım çok iyi bir arkadaş edindim.

ㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁㅁ

Sabah erkenden kalkıp sıcak bir duş aldım ve saçlarımı düzgün bir şekle sokmaya çalıştım. Nedense bu sabah çok heyecanlıydım. Belki de Yoongi'ye olan kırgınlığım gitti diye bilmiyorum. Hemen aşağı inip kendime mısır gevreği hazırladım. Daha bir kaç kaşık almıştım ki Yoongi'nin evden çıktığını gördüm. Hemen her şeyimi alıp hızla evden çıktım Yoongi'den özür dilemem gerekti. Bütün bir gün çocuğun yüzüne bakmamıştım.

Merdivenlerden inerken derin bir nefes alıp güvenimi toplayınca ona seslendim.

"Yoongi biraz bekleyebilir misin?"

Yavaşça arkasını döndü şaşırmışa benziyordu. Hala kızgın mıydı merak ediyordum. Yanına yaklaşınca konuşmaya başladım.

"Ben özür dilerim sadece dün biraz moral-"

Sözümü kesip kafasını önemli değil der gibi salladı.

"Sorun değil Yun Hee nasıl olsa Jinwoo senin moralini düzeltir değil mi? Hem arkadaşlar arasında olur böyle şeyler. Sonuçta arkadaşız değil mi?"

Sadece yutkunup kafamı sallayabildim. Jinwoo mu? Dün akşam bizi görmüş olmalıydı.Evet arkadaşız*mental breakdown*


Uzun süredir yeni bölüm yazmadığımı biliyorum ama sanki hikaye sevilmiyor gibi hissediyorum. Votelar ve yorumlar çok düşük bir ara hikayeyi askıya bile almayı düşündüm ama umarım bu bölümü seversiniz 💚💚

~Golden Maknae~

Neighbor // Suga (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin