PARA MUTLULUKSA BEN ÜZÜNTÜYE RAZIYIM.

16 2 0
                                    

gerçekten inanamıyorum ben bir kızım gururm en önde gelmeli neden hala bu çocuğu seviyorum. evet biliyorum çok aptalım ama onu bırakamam sonuçta o kızı sevmiyor sadece sarhoşken onun yanında hepsi bu. onu sevdiğim için kendimden iğreniyorum

bugün sevgilimden daha önemli bir olay oldu, annem bugün beni yanına çağırdı ve nasıl olduğumu sordu genelde bunu yapmaz eve gelir ve sürekli telefonda kumar ile ilgili arkadaşlarına ipucları verir -aman ne önemli- ama bugün öle olmadı nasıl olduğumu sordu liam la aramızın nasıl olduğunu sordu genelde bu konuşmaları ikizimle yaparım tabi eve sarhoş gelmedikçe neyse anneme geri dönelim anneme tabiki beni aldattığını söylemedim hemen gidip liamın annesiyle konuşurdu ve bunu bildiğimi liam öğrenirdi büyük ihtimalle ayrılırdık ama bunun olmasına izin vermem bu yüzden "iyi gidiyor okulu biraz asıyoruz onunla gezebilmem için"  felan diye birşeyler anlattım normal bir anne geleceğini böle şeylere zaman ayırarak karartma felan demesi gerekirken benim annem   " tabiki böle yapıcaksınız gençliğinizin en güzel yılları " dedi. ne kadar güzel bi ailem var lanet olsun böyle bir aile istemiyorum. beni umursayan sahip çıkan dışarı çıkarken hesap soran, bir ailem olduğunu hissettiren bir aile istiyorum 16 yaşında bekar hayatı yaşıyan 24 yaşındaki bi kız gibi olmak istemiyorum. keşke parayla yeni bi aile satın alabilsem. sonunda konuşma bitti odama çıkıp bilgisayarımın başına geçtim. facebookta takılırken bir kız beni eklemiş profil resminde bir ünlü resmi var en sevdiğim ünlü hemde " beyonce" hiç düşünmeden ekledim anında mesaj attım "sanırım daha tanışmadan ilk ortak yanımız belli oldu bende büyük bir hayranıyım" dedim. anında cevap yazdı profilindeki beyonce'la  çekilmiş resminden belli oluyor o konsere gitmek için herşeyimi verirdim" dedi oysaki ben sanki arkadaşımın partisine gidiyormuş gibi rahat gitmiştim oraya o yüzden onun kadar heyecanlıda sayılmazdım. " gidememene çok üzüldüm" dedim sanırım sabah 4-5 gibi konuşmayı bıraktık sanki yıllardır görüşmediğim kardeşim gibiydi ki yolda görsem tanımicağım biri onunla buluşmak istedim bana verdiği cevap " ben senin olduğun yere gelebiliceğimi sanmıyorum" dedi. hayır hayır farklı şehirlerde değiliz sadece maddi durumu benim gittiğim kafelere uygun değildi onu çok merak ediyordum ve buluşmuk için ondan bir yer tavsiyesi istedim annesinin bir pastahanesi olduğunu söledi hemen kabul ettim. 

3 Gün sonra 

bugün selenayla tanışma günü çok heyecanlıyım hazırlanmam tam olarak 3 saat sürdü aslında giydiğim ve yaptığım en sade kıyafet ve makyajdı neden bu kadar uzun sürdü bilmiyorum ve buluşmu saatine son 1 saatş. arabamla gitmek yerine taxi tercih ettim. 

VE BULUŞMA ANI....

BENİM OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin