*Final-Derniére*

225 24 5
                                    

"Merhaba, ben park jimin ve bu benim min yoongi'ye adadığım kaydım . Min Yoongi harika bir insandı. Kimse tarafından fark edilmemiş ve değer görmemişti. Bana bıraktıklarıyla bir şey öğrendim. Çoğu kurumlara milyon dolarlık yatırımlar bile yapmıştı. Lâkin bunu kimseye kanıtlama gereği duymadan ihtiyacı olan insanlar için yapmıştı. *derin nefes* Min Yoongi anlatılamazdı, o--o dünya üzerindeki bir melekti. Onu yaşatmak istiyorum. Kalbimde kalacak olsa bile.. augh! O çok düşünceliydi. Benim için kaydettiği videoları izlemeyi daha bitiremedim, bitirmek istemiyorum. Biraz fazla karmaşık konuştum ama benim kelimelerim onun adını duyunca.. karışıyor Ve böyle mantıksız konuşabiliyorum. İnsanlar Min Yoongi'yi takıntı yaptığımı söylüyorlar. Ama onlar yanılıyor. Mezarına giden tek kişiler parasına göz koyan birkaç kız ve abim ile bendim. Bu zorlu süreçte yanımda olan arkadaşım Taehyung'a çok teşekkür ederim. Ben park jimin o son birkaç günde Min Yoongi'ye aşık olmuştum. *derin nefes* Demek istediğim... Min Yoongi. Bu ismi ve hikayesini asla unutmayın. Onsuz olmak çok zor.. Sanki.. Tanrı onu çok sevdiği için en hızlı şekilde Cennetine almıştı.. *Gülme sesi* çünkü o bir melekti ve meleklerin yeri cennetti...
*sessizlik*
.
.
.

Ben Park Jimin, Min Yoongi'nin yanına gideceğim. Lütfen odamdaki şeridi benimle birlikte Yoongi'min yanına gömün. Bunu ve kalan herşeyimi abim Kim seokjin'e bırakıyorum. Bir de, anime oyun, dergi ve filmlerimin hepsini Kim Taehyung'a. Bizim hikâyemizi unutmayın..."

Ve Park Jimin, bu kaydı aldıktan yaklaşık on dakika sonra banyolarında ölü halde bulundu...
Jimin'in odasında bulunan şerit abisini derinden yaralamıştı.
Mektuplar uç uça gelerek kelimeyi ortaya çıkarmıştı.

'Youre my everything, heartbeat..'

Jimin'in Yoongi'nin yokluğuna dayandığı süre bir yıl olmuştu. Ve Park Jimin'in doğum günü ikisininde ölüm günü olmuştu...

Final~~~~~~~

Heartbeat/ Yoonmin / Tamamlandı✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin