Szilveszter előtt

618 23 19
                                    

Pont karácsonykor szakítottunk Liával. 👏👏👏 És most tapsolhat mindenki! Nem így akartam, az volt a terv hogy az kapja karácsonyra hogy elmegyek vele Fehérvárra. De ő a kínos témát felvetette 24.- én és kikötötte hogy ha útjaink elválnak akkor mi szakítani fogunk. Szóval ,,megbeszéltük" hogy ennek vége. Csabi a legjobb haverommal ezt sokszor átbeszéltük ahogy a lányok szokták például Eszti és Lia. Ők is tuti ezt tették. Csaba barátnője Eszti aki az exem bff-e. Azért baromira sajnáltam a szitüt meg magam még azért Liát is. Januárban lett volna hogy két éve járunk. Mellesleg a barátaink már négy éve együtt vannak és állandóan azzal szekáltak minket hogy ők sokkal jobb párost alkotnak. Nem azért mert mi nem, csak hát őket még sosem láttuk veszekedni és a mi kapcsolatunkba a vita is beletartozott. 

Amint hazaértem Liáéktól mentem föl Facebook-ra és átállítottam magam EGYEDÜL ÁLLÓ- rá. Láttam hogy Lia olyan ,,Vége a világnak" féle félingű posztokat nyomott fel hogy eszem meg áll. Hát nem ő akarta hogy számítsunk?!  Viszont azt hiszem egy hét múlva találkozunk Szánkó buliján amire még együtt hívták el minket. Eszti azt mondta hogy ő marad a VOLT barátnőmmel és mi nyugodtan mehetünk. De a remény hal meg utoljára. Remélem jön. Amúgy busszal mennénk. Csak nem fagyjunk  meg. 

Végül is jobban belegondolva nagyon szarul érzem magam. Most a legjobb haverom se tud támogatni mert az édi-bédi barátnőjének csinál édi-bédi ajándékot.... KÉZZEL!! LoL! 😅 Amikor mi ezt Liával megtudtuk szakadtunk a röhögéstől. De Eszti is kézzel csinálja neki az ajándékot. Szóval most inkább átállítottam a profilom egy fekete hátterű idézetes szarra és eltakarították azt amin Liával vagyok.

Bementem MSN-be gondoltam csak van valaki online. Lia volt ( aki biztos Esztivel chatelt aki szintén online volt. Meg még szánkó aki rám is írt.

Szánkó üzenete: Csá, zavarlak?
Norbi üzenete: Csá nem
Szánkó üzenete: Figyu úgy tudom szamítottatok Liával.
Norbi üzenete: Ja
Szánkó üzenete: Tudod van egy csajszi úgy hívják hogy Brigi...
Norbi üzenete: Nem nem tudom
Szánkó üzenete: De most már tudod. Hallod nézegette a szilveszteri vendég listát és kiszúrta a nevedet rád keresett és szeretne meg ismerni
Norbi üzenete: oké
Szánkó üzenete: Nem baj?
Norbi üzenete: nyugi nem!
Szánkó üzenete: figyu! Meg adta a számát! 06 20 654 1280
Norbi üzenete: oké köszi! Majd ráírok!
Szánkó üzenete: jó, na cső!
Norbi üzenete: Szia!

Rákerestem Facebookon mert tudni akartam ki az aki  a szakításom után pár órával már le szeretne rám csapni. Szűcs Brigitta 17 éves (egy évvel fiatalabb nálam) sminkes szakmát tanul és hobbiból is azt csinál. Szőke csaj. 👱‍♀️ Amúgy szimpinek tűnik, mosolygós.
-Norbi! Gyere kész az ebéd!-kiálltott fel anya a konyhából.
-Megyek!

Kedvetlenül megebédeltem és vissza húzódtam a szobámba.

Ha jól emlékszem elaludtam......

Lia ❤️❤️❤️
Imádom a lányt, egyszerűen nem vagyok képes felfogni, hogy szakíthattunk. Kár hogy most nem feküdhet mellettem fejét a mellkasomra hajtva. Kár hogy most nem nézhetek gyönyörű zöldes-barna szemébe. Kár hogy nem foghatom meg a puha kezét. Kár hogy nem csókolhatom meg. Sajnálom hogy nem tölthetjük ketten és boldogan az  ünnepeket. Nagyon hiányzik!
De végtelenül haragszom rá hogy  hogy hozhatta föl ezt a témát. Kár hogy nem tudtam határozottan félbe szakítani. Haragszom rá amiért már első nap ,,találtam magamnak" egy lányt. Haragszom hogy két éve annyira oda volt Golyóért. Haragudok rá azért mert csak egy szűk két évet tudtam vele lenni. 😣

Az ábrándozást a telefonom SMS csörgése szakította meg.

Ez az első rész ebből a könyvből. Nekem úgy látszik csak Leiner Laurától lesznek átírt könyveim.  Puszi: Lilla 😀❤️

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 29, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Akkor szakítsunk (Norbi szemszögéből)Onde histórias criam vida. Descubra agora