OKUYUCUXBEN DROWNED Part 1

686 21 32
                                    

Bu bölüm KaraKurt678900 içindir. Şimdiden söyleyeyim hikaye de mantık arama. Yani kısacası No Mantık.

Canın çok sıkılmıştı ve ailen daha eve gelmemişti. Genelde zaten eve geç gelirlerdi. Sende bilgisayarı açtın. Bilgisayardan Google Amcaya girdin ve Cleverbot yazdın. Çok canın sıkıldığında onunla konuşuyordun.

Site açılmıştı. (+ Kullanıcı - cleverbot)İngilizce yazmaya başladın:

+Merhaba

-Merhaba

Sohbet falan ettiniz. En sonunda konu Creepypasta'ya geldi.

+Cp ne biliyor musun?

-Evet.

O an aklına izlediğin bir video geldi. Biri Cleverbot'tan Ben Drowned'a ulaşmıştı. Sende bunu denemeye karar verdin. İlk başta tereddüt ettin, ama sonra kendini ikna etmeyi başardın.

Bunu yapmadan önce önlem olsun diye bir bardak su almaya gittin. Suyu getirdikten sonra denemelere başladın. Denedin, denedin ve denedin...

Ama hiçbir şey olmuyordu. Hep yapay zekayla konuşuyordun. Sana Ben Drowned'ın söylediği cümleleri söylüyordu ama hiçbir şey olmuyordu.

Son bir kez daha denemeye karar verdin. Bu sefer bilgisayar mavi ekran verdi. Şimdi ise beklemeliydin. Bekledin, bekledin ve bekledin.

Gene bir şey olmamıştı. Sende "En iyisi yatayım." diye düşündün. Yattın ama uyuyamadın. Hayal kırıklığın seni uyutmuyordu.

Yatakta bir o yana bir bu yana dönüyordun. En sonunda uyuya kaldın.

...

Sabah uyandığında ailen evde değildi. Zaten onları belli günler görebiliyordun. Bu yüzden şaşırmamıştın

Bilgisayarın normale dönmüştü. Sende bilgisayarı açtın. Açıldığında masaüstünde yeni bir dosya vardı.

Merakına yenik düştün(keşke düşmeseydin) ve dosyayı açtın. İçinde "You shouldn't have done that" adlı bir dosya vardı.

Onu açtın (niye açıyorsun 😥) ve karşına Ben Drowned'ın korkutucu bir fotoğrafı çıktı. Ödün patlamıştı. Onu ilk defa böyle korkunç görüyordun.

Sonra bilgisayar patladı. Sen hemen suyu alıp geriye kaçtın. Sonra bilgisayarın içinde iki kırmızı göz gördün.

Sonra sana şöyle bakan bir Ben Drowned' çıktı (güzel bir resim bulmak için çok uğraştım):

Sen tam"Ne haltlar yedinde geç kaldın?" diyecektin ki... Vaz geçtin. BenD elindeki suyu görünce biraz tırstı.

Sende bunu fark edince. (Okuyucu=* BenD=-)

*Sadece önlem.

-Peki... Onu bırakmayı düşünüyor musun yoksa gideyim mi?

*Hayır dur.

Suyu camdan aşağı döktün ve ona baktın.

-Şimdi sana söylemem gereken bir şeyler var.

Sen sadece dinliyordun.

-Buraya gelmemin tek amacı senin beni çağırman değildi.

*Peki neydi?

Meraklı bir şekilde bakarak sormuştun.

-Bir kaç kişi benim varlığımı fark etti ve beni şikayet etti. Şimdi ise bir çok Hacker ve polis peşimde. Hazır sende beni çağırmışken geliyim dedim.

Creepypasta X OkuyucuWhere stories live. Discover now