NOKTA

325 8 5
                                    

Hepinize son kez merhaba arkadaşlar. Belli nedenlerden dolayı Wattpadi sileceğim. Yani bırakıyorum.
Hesap kalıcak. Kitaplar silinmesin diye silmeyeceğim. Ama kararıma vardım bırakıyorum NOKTA.

Hepinize teşekkür ederim. Hepinizle geçen vakitlerim çok eğleneceliydi fakat bırakmam lazım.

Hepinize iyi günler bugün watty de olucam belki son kez kitap yazarım. Belki son kez rp yaparın ya da başka şeyler...

KIRILMIŞ BİR ÇİÇEK 2

Belki o tohumlar büyüyüp güzel bir çiçek olucaktı belki de dünyanın en mutlu çiçeği olucaktı. Ama o çiçeği ilk büyüten kişi o tohumları zehirledi. Şimdi o tohumlar ise veda ediyor onu besleyip sulayan kişilere ve çokta minnetar olduğunu söylemek istiyor.
Tohumlar giderken onu seven kişilere şöyle sesleniyor: Üstümde çok emeğiniz var belki de buralara gelmemi sağlayan kişiler sizlersiniz. Ama bir çok kişinin emeği bir kişiyle yakılabiliyor. İsteklerinizi daha büyüyemeden karşılayamadığım için üzgünüm. Ama bende olmayan şeyi başkasında bulabilirsiniz. Bende olmayan şey ne mi dersiniz?
Bende olmayan şeyler umut, istek, mutluluk, arkadaş ve sevgi... Belki de bunlar vardı bir zamanlar bende ama şimdi çalındı onlar. Umarım bu özellikleri başkalarında bulursunuz. Hepinizi çok teşekkür ederim buraya kadar gelmem sizin sayenizde.

-Akemi Cho

G

üle güle hepinizi çok sevdim.








Dip not: Belki Yaza geri dönerim.

Creepypasta X OkuyucuWhere stories live. Discover now