Areum Pov's
Aku membuka IG kerana mahu chat dengan Minghao sunbae.
Unable to send message
"kenapa aku tak boleh send message dekat Minghao sunbae? Adakah dia block aku huwaa sedihnya hidup aku ಥ_ಥ"murungku seorang diri dalam bilik.
"Mungkin aku patut move on dari dia"
♥゚・。♥。・゚♡゚・。。・゚♡
Pledis Collage
(bedal jerlah asal ada)
Aku segera berlari mendapatkan Aera yang sedang duduk di bangku kawasan utama collage.
"Yah Min Areum kau asal berlari ni hah? "soal Aera.
"Hehehehehehe aku bersemangat nak jumpa kaulah"jawabku sambil tersenyum.
"Areum kau tak payah tipu aku kau tak okay kan? Story kat aku apa dah jadi"Soal Aera dengan wajah serius.
"Aku rasa aku nak move on dari Minghao sunbae"
"Kenapa pulak? Bukan kau sukakan dia ke? Asal sekarang pulak mengedik nak move on ni aku pelik lah"soal Aera.
"Aku rasa dia takkan pernah sukakan aku balik kau tahu semalam dia boleh bagi balik cup cake yang aku bagi kat dia sedih hati aku"aku menahan sebak.
Aera segera memelukku lantas dia menggosok perlahan lahan badanku.
"Stay strong Min Min ku sayang kau kuat aku harap kau akan okay"ujar Aera.
End Areyn Pov's
♥゚・。♥。・゚♡゚・。。・゚♡
"Dengar kata Yeri si pasangan Minghao tarik diri dari join dance tahun ni betul ke? "soal seorang gadis cantik iaitu Seolhyun.
"Haah betul tapi dah ada pengganti baru kalau tak silap aku namanya Areum"jawab Yuna.
"Tch..... Langsung tak layak untuk Minghao aku dia perempuan tak ada gaya buat Minghao kalah jer"ujar Seolhyun dengan wajah sinis.
"Aku risau je dia ambik kesempatan dekat Minghao yerlah Minghao kan hensem kegilaan ramai yeoja mana tahu si Areum ambik peluang ni nak rampas Minghao dari kau ke? Tak takut ke Seolhyun? "
"Aku akan pastikan aku yang jadi pasangan Minghao"
♥゚・。♥。・゚♡゚・。。・゚♡
Studio Tarian
Areum blur melihat ada 2 yeoja dalam studio tarian tanpa ragu-ragu dia segera menegur yeoja tersebut.
"Annyeonghasaeyo kamu berdua cari siapa? "soal Areum dengan sopan.
"Kau Min Areum kan? "soalnya dan Areum mengangukkan kepalanya.
"Aku Seolhyun then ni Yuna kawan aku tujuan aku datang sini aku nak kau tarik diri dari jadi patner Minghao"ujar Seolhyun.
"Tapi saya tak boleh buat macam tu, nanti kalau Mingaho sunbae marah macam mana? "jawab Areum menerima gelakkan sinis.
"Fikir kitaorang tak tahu ke kau saja kan nak mengedik dengan Minghao padahal kau tak layak mana pun"ujar Yuna.
"Then untuk pengetahuan kau Minghao dan aku akan bertunang so aku nak kau jauhakan diri kau dari Minghao aku faham"ujar Seolhyun menolak Areum namun sempat di sambut oleh seseorang.
"Apa yang korang buat ni hah? Asal kacau Areum ni? "soal Minghao.
"Tak Seolhyun marah dia sebab dia mana pandai menari lepas tu ada hati nak gantikan awak tak sesuai langsung"ujar Seolhyun manakala Areum hanya menunduk.
"Korang tak tahu apa-apa diam dia berbakat okay so aku nak korang berdua blah semak je"marah Minghao.
Seolhyun dan Yuna beredar meninggalkan studio tarian dan memberi jelingan maut pada Areum.
"Kamu okay Areum??? Sorry dorang tu fan meroyan sunbae tu yang mental sikit"ujar Minghao.
"Saya okay je sunbae gomawo tolong"ucap Areum.
"Gwenchana dah kajja jom kita mulakan latihan"
TBC............
YOU ARE READING
[C]Network Love ↬ Xu Minghao
Romance❝Hɑrɑp mɑɑf rɑngkɑin internet cintɑ ɑndɑ tidɑk dɑpɑt di sɑmbungkɑn❞ "Aku akan cuba sedaya upaya untuk berikan cintaku padamu" Xu Minghao ff Inspiraction from Seventeen song network love 🎶 Start ▷19.09.2019 End ▷21.10.2019 Thanks to Say My Name Grap...