De ochtend als ik op stond.
Maakte ik me klaar met een zucht.
Ik maakte me rap klaar om naar mijn eerste les te kunnen gaan. Ik ging met een grote smile
naar de les.Ik zag een jonge man staan voor deur en ik vroeg of dees de klas was voor de eerste graad. Hij
keek en zei ja. Ik wou de deur opendoen maar hij zei dat de deur vast was ik trekte eens aan de deur
en inderdaad de deur was nog opslot.Ineens kwam de leerkracht aan hij keek rap en zei je vroege duifjes we lachte en gingen naar binnen.
Ineens kwam een ook meer en meer studenten aan.
Ik keek naar de persoon van de deur.
En vroeg dat hij ook eerste jaars was:?
Hij keek en zei ja natuurlijk. Hij vertelde en zei trouwens ik ben Landon.
Ik keek en ondertussen pakte ik mijn mijn boeken en pennenzak.
En ik zei ondertussen ook ik ben Tessa trouwens.Na 2 uur les..
Besloot ik naar de bibliotheek te gaan.
Om mijn huiswerk te gaan maken en voor toetsen.
Ineens kwam Steph aan stil en zei ineens: We gaan naar een party vanavond!
Ineens roepte iemnd ssssttt en zei excuseerde met de persoon dat die moest zwijgen.
Ik zei dat ik niet kon en zij neem de ineens mijn map met werk en pennenzak en zei pak je brol en kom!
Ik lachte en pakte rap mijn spullen en rende achter haar na.Ik koos mijn kleren in de kamer en ik pakte mijn mooi rood korte kleed. Ik vroeg of het mooi was en ze zei dat ik
te aardig leek en wat een beetje stom was. Ik keek naar Steph en zei maar je zei dat ik me niet moest veranderen.
Ze keek nog eens en zei weetje I Like it.
Na dat we klaar waren besloten we te gaan vertrekken.Steph was lesby maar daar heb ik niks op tegen ik keek naar de grond als ze kuste.
Ineens leerde ik heel de groep kennen vooral Molly en Hardin.
Zed vroeg of ik wou drinken van de wisky ik keken zei nee dank je ik drink niet.
Molly zei ineens wow waar heb je die gehaald. Ik keek en pakte de fles en dronk er van.!
En keek boos naar haar.Molly zei kom gasten we gaan een spel spelen. Ui Truh Or Dare= waarheis of leugen.
Iedereen zei ja van de groep ik keek verschoten aan. Zed keek naar me en vroeg Truh Or Dare.
Ik keek en zei Truh! Molly keek ineens naar me en vroeg waar is het raarste plaats waar je seks hebt gehad?
Ik keek en zei ui pas! En ik keek naar de grond.Molly keek naar me en zei wacht! Ben je nog maagd? Ik zei ik ga voor Dare.
Iedereen lachte. Molly keek naar Hardin en zei iets in eens kwam Hardin.
En zei wil je dees. En ik stond recht en zei Ik ben klaar met dees game.!
En ik stapte weg.
Ik besloot naar Noah te bellen hij vroeg me alles percies of ik alles verkeerd deed en ik legde af!
Ik wou terug naar de party maar ik ging naar hardins kamer zonder ik het wist.
JE LEEST
After
RomanceTessa gaat studeren, maar het loopt niet zoals ze had verwacht. Haar kamergenoot, Steph, is het tegenovergestelde van Tessa. Op een gegeven moment haalt Steph Tessa over om naar een feest te gaan, daar ontmoet ze Steph's vriendengroep, waar Harry oo...