Hai,
Ik ben Tessa en dit mijn verhaal AFTER.Pff mijn laatste diepe zucht lag ik op mijn bed mijn kamer zit vol met dozen en met koffers.
Ik besloot mijn laatste doos te pakken en naar beneden te dragen.
Mijn mama was overspannen en keek na of ik niks vergeten was Noah mijn boyfriend sinds mijn 5 jaar
was me aant helpen. Hij zou me ook brengen naar de universiteit.
Mijn mama ging ook mee.
Als we vertrokken keek ik na en zag ik mijn mama haar handtas ik roepte haar en gaf het haar.
Na 2 uur...
Ik zag de universiteit en ik besloot uit te stappen het was prachtig.
Ik pakte al paar dozen en zakken en besloot naar de receptie te gaan. Om te vragen
waar ik naar mijn kamer moest.
Ik was benieuwd en ging met een glimlach de trappen naar boven Noah en mijn moeder gingen ook mee met paar dozen.
Ik keek overal mijn moeder zei ja hier is u kamer mijn mama deed de deur open en haar glimlach was direct weg.
Er waren 2 meisjes maar met een kort shortje en korte blouse.1 van de meisjes zei hai ik ben Steph.
Ik keek en zei hai, ik ben Tessa ik ben nieuw.
Steph lachte en zei ik ben niet nieuw. Ik vond ze kei aardig en heel lief.
Mijn mama lachte en ging boos weg. Ik keek rap naar Noah en besloot achter mijn moeder te rennen.
Ik vroeg wat er was ze zei ik ga een andere kamer vragen ik zei dat ik da niet wou en dat ik niks verkeerd zal doen dat ik dees zou kunnen.
Mijn moeder keek me ongerust aan en zei Ja oke.Na al mijn dozen moesten Noah en mijn mama weg ik nam rap afscheid en gaf mijn moeder rap een knuffel en beloofde dat ik me best zou doen. En bellen. Noah pakte me vast en gaf me een dikke knuffel en 1 kus en zei bel me en laat me veel weten.
Noah stapte in en reed weg ik zwaaide tot ik ze niet meer zag en besloot naar mijn kamer te gaan...Als ik terug boven was besloot ik alles uit te pakken.
Steph keek en vroeg was je moeder ongerust. Ik keek en zei nee maar ja ik ben haar enige kind dus ze maakt haar rap zorgen rond mij.
Steph vroeg of ik wou roken en ik zei ui nee dank je. Steph zei zie je Tessa ze hoeft haar geen zorgen te maken. Steph
keek naar mij en zei bol ik ga naar een party en ze gaf me een knuffel en vertrok.Na ik klaar was met mijn koffers en dozen...
Maakte ik me klaar om te gaan slapen.
Ik kreeg nog rap 2 berichten...
Van Noah en Van Mijn Moeder.
Om me een goedenacht te wensen en dat ik morgen mijn eerste les heb.
Ik wou reageren maar ik was veel te moe en besloot te gaan slapen.De trailer
Het is een film dat iedereen kan mee maken.
JE LEEST
After
Roman d'amourTessa gaat studeren, maar het loopt niet zoals ze had verwacht. Haar kamergenoot, Steph, is het tegenovergestelde van Tessa. Op een gegeven moment haalt Steph Tessa over om naar een feest te gaan, daar ontmoet ze Steph's vriendengroep, waar Harry oo...