| who am i? |
های گایز!
اسم من 'کیمیاست' ، ولی با " کیم " راحت ترم!قضیه از این قراره که من به تازگی با واتپد آشنا شده بودم...
[ من تا قبل از واتپد، کاملا معصوم بودم به جون سایمون!! :') ]و اینکه البته من نویسنده ی فن فیک Don't Forget Me هم هستم ؛)
الان ساعت 2:45 دقیقه ی نصفه شبه و خب...
درسته! همون جمله ی کلیشه ای نویسنده ها : "هیچوقت بعداز ساعت دوازده ی شب تصمیم نگیرید!"و حالا دارم یه بوک اسمات پابلیش میکنم!
بوک اسمات!!!!
[ میفهمی داری چه غلطی میکنی کیمیا؟ ]درهرصورت...
فکر کردم لازمه یه نفر دست به کار بشه و ذهن خبیثش رو برای اهالی واتپد به کار بگیره! اونم از نوع لری/زیام!
[ از اونجایی که اسمات خونمون کم شده! همشون تکراری شدن بخدا! -_- ]خب... بدم نمیاد ببینم خواننده داره یا نه!^^
[ مگه میشه بوک اسمات خواننده نداشته باشه؟😂💦 ].
.
.
.یه سری نکته ی ریز درباره بوک بگم :
1. دوستانی که فف منو میخونن، در جریانن که من قابلیت کوتاه نوشتن ندارم! پس، خودتونو برای اسماتای بالا 3000 کلمه آماده کنید!
.2. من به هیچ عنوان کلیشه ای نمینویسم، اگرم بخوام از کلیشه ها استفاده کنم، از دل اون کلیشه، یه چیز متفاوت درمیارم!
.3. به هیچ عنوان از نوشته ی فرد دیگه ای اسکی نمیرم، اما درهرصورت، هر اسماتی میتونه شبیه یه اسمات دیگه بشه! پس جبهه نگیرید و فقط اگه یه همچین موردی پیش اومد، بهم تو پی وی بگید!
.4. حتما درخواستی بدید! خجالت واینا اینجا نداریم! هممون تو واتپد بااین چیزا آشناییت داریمو دچار معصومیت از دست رفته ایم! پس حتما درخواستی بدید، ایده بدید! استقبال میکنم و حتما مینویسم!
.5. بوک اسمات زیام و لریه! زین و لیام/لویی و هری! اوکی؟ درخواست شیپای دیگه اعم از زویی/زری/وغیره ندید!
.6. شیوه ی نوشتنم به این صورته : یه چپتر درمیون زین تاپ/لیام تاپ/لویی تاپ/هری تاپ! من طرفدار شیرینگم و معتقدم توی رابطه ی جنسی بین دوتا همجنس مذکر، هیچ تاپ مطلق یا باتم مطلقی وجود نداره! مگر با رضایت طرفین... که حالا ما بااین چیزا کاری نداریم :/ شیرینگ! اوکی؟
.7. شرط ووت و کامنت داریم. از الان بگم ؛) اسمات نوشتن سخته! واقعا سخته! اگه ببینم داره کم لطفی میشه، منم در بوک رو تخته میکنم! ازونجایی که خیلی سریع ناامید میشم...
.8. از همه نوعی داریم! واقعا از همه نوع! پس اول هر چپتر، نوع محتویات اون چپتر رو به صورت اخطار، توضیح میدم! مثلا اگه امپرگ باشه، یا بی دی اس ام، یا دارای صحنه های خاص مثل سلف هارم و این چیزا... حتما هشدار میدم! تا کسایی که نمیخوان، نخونن!
.
YOU ARE READING
Book Smut [ L.S / Z.M ]
FanfictionLarry & Ziam "اسمات... کاملا معصومانه ؛)🍑🍆" [ از همه نوعی اینجا داریم! ] اما... 💙💚 فقط لری، فقط زیام 💛❤ روند آپ : هر زمان که هر پارت اسمات به شرط برسه، چپتر بعدی فوراً و بلافاصله گذاشته میشه ؛) _K2