külön rész : part 2

49 2 10
                                    

Fel fogtad hogy nem tudom elnyomni amit érzek?
Felfogtad hogy nem tudom már semmibe venni a tényt hogy bántanak?
Minden egyes szó amit kimondanak olyan mint ha kést dobnának felém.... fáj hogy én bízok mindenkiben és mindenben fáj hogy csak én vagyok olyan hülye hogy segítsek másokon.
Felfogtad hogy az a tanács rohadtul nem fog beválni hogy:"szard le őket?!"...nem megy egy kibaszot közösség vagyunk a tanárok elvárják hogy jól kijöjjünk,ha büntetnek,.... egységesen büntetnek akkor is ha te már nem érzed magad a közösség tagjának.
Érezted már milyen amikor kirekesztenek?amikor nincs ott melletted senki aki meg értene?
Ha még szerencsés vagy és nem akkor elmagyarázom hátha ezért nem értesz....olyan mint ha egy sötét világban lennél tele emberekkel akiket ismersz....abban a pillanatban amikor valaki (akár csak utal is ) valamit mond rólad valami negatívat.... úgy érzed hogy hiába volt má söté most mé sötétebb lett...az emberek akik egykoron ott voltak melletted most rajtad röhögnek vagy csak szimplán úgy tesznek mint akik nem hallották... fáj hogy az emberek hátat fordítanak mégis ha százszor fogják megtenni én akkor is segítek nekik....mindenben amiben csak tudok.
Lehet hogy te úgy láttad hogy engem nem érdekel semmi és senki hogy bunkó vagyok és káromkodok....tény hogy van ilyen oldalam amit kifele mutatok...de ez nem az igazi énem.
Én próbálok segíteni de az emberek mégis cserben hagynak.
Fáj amikor letagadják hogy ők voltak azok...pedig mind a ketten tudjuk hogy tényleg ők voltak...hogy ők tényleg bántani akarnak... szóltam szépen... szóltam csúnyán... szóltam nektek figyeljetek oda rám kérlek még ha utáltok is tegyétek úgy hogy én arról soha ne tudjak.... beszéljetek ki a hátam mögött de úgy hogy én azt ne halljam vissza.....ne érezzem azt hogy zuhanok a mélybe a sötétbe....oda ahonnan már nincs visszaút.elnyel nem enged szabadon és még ha egy kis időre is sikerül megszabadulnod tőle akkor is vissza jön....rendszeresen benéz hozzád és te mindig azt kívánod hogy bárcsak ne ismernéd ezt az érzést.
Ezek után érted hogy nem fogom tudni elengedni a fülem mellett a megjegyzéseket?....
Felfogtad hogy nem tudok hazudni már magamnak?
Fáj amikor elmondom magamnak hogy minden rendben van.
Tudod én már nem akarok álarc mögé bújni elrejteni az igazi énem... már bele fáradtam abba hogy nem ismer senki....hogy nem tudják hogy mit érzek.
Azzal hogy azt mondom magamnak boldog vagyok akkor amikor nem,szerinted vagyok olyan hülye hogy elhidjem?megsúgom neked én is azt kívánom bárcsak ilyen hülye lennék!...bárcsak ne tudnám hogy mi a szomorú valóság bárcsak ne tudnám milyen keserű az élet!.... élni akarok szerinted ezek után? megsúgom ezt is neked....NEM AKAROK TOVÁBB SZENVEDNI!...vannak akik ezek után azt vágják a fejemhez hogy másoknak szarabb sorsuk van mint nekem....nos kedves emberek akiknek most szarabb sorsuk van mint nekem.... megértem hogy szar neked is de te legalább ha egyszer is de őszintén tudsz boldog lenni!...kedves ember aki szarabb sorsú mint én gyere cseréljünk életet.... tudjátok hányszor kívántam"bárcsak éhen kéne halnom"(mint az afrikaiaknak) "bárcsak nem lenne otthonom mert elkövettem egy szörnyű hibát" "bárcsak család nélkül nőttem volna fel"..... tudjátok mi a szomorú hiába vagyok emberek közt úgy érzem egyedül vagyok és egyedül leszek....vannak akik segíteni akarnak be akarják nekem mesélni hogy csak rossz néző ponton vagyok.
Kedves ember aki ezt olvasod kérlek ne akard a nézőpontom megváltoztatni,mert nem fog menni...a helyett hogy azt mondanád hogy tök negatívan fogod fel a dolgokat,ahelyett gyere és bizonyítsd be hogy nem leszek egyedül hogy vannak emberek akikre számíthatok.
Tudjátok mit kívánok?bárcsak gyerek lennék bárcsak amikor gyerek voltam nem értettem volna ezeket bárcsak lenne gyerek korom....bárcsak lenne erőm tovább küzdeni... tovább hallgatni a szépeket és a"jókat"... bárcsak lenne erőm hazudni magamnak és Bárcsak lennék olyan ostoba hogy elhiggyem... bárcsak tudnék álarcot felvenni!.... bárcsak ne lennének olyan gondolataim hogy én adok és nem kérek cserébe semmi mást....
El árulok egy titkot soha nem voltam önzetlen...csak nem akartam kimondani hogy nekem igen is kell az hogy törődjenek velem....nem akartam elmondani hogy én nekem szükségem van arra hogy az ember ott legyen mellettem....nem kértem soha semmit....nem is szeretnék semmi vagyoni dolgot kérni... mindössze annyit kérek hogy fogadd el a nézetem és próbáld meg úgy megváltoztatni hogy az ellenkezőjét mutatod...nem azt mondod hogy negatív vagyok hogy ez mind a miatt van...mert annál rosszabb lesz... hiába gondolod úgy hogy ez így van,kedves ember képzeld szerintem az nem negatívitás kérdése hogy születésedtől kezdve leszarnak vagy sem.
Most már felfogtad hogy nem kérek nagy dolgot csak azt hogy szeressenek?
Nem kérek márkás cuccot nem kérem hogy segíts csalni a dolgozatnál nem kérem hogy áldozd rám az életed vagy mások életed...nem kérek ilyen nagyokat!...nem kellenek nekem ezek mert ugyan úgy fogom érezni magam....SZARUL....egy valamit kérek és most jól figyelj:......azt kérem hogy itt legyél mellettem amikor mások hátat fordítanak azt akarom hogy ha zuhanok TE kapj el a mélyben....ANNYIT KÉREK HOGY NE HAGYJ EGYEDÜL...ne fordíts nekem hátat te is ...ne tettesd hogy te nem hallottad mások bántó szavát amit nekem célzott... légy ott ha kell és ne azért mert felhívtam rá a figyelmem tudd hogy mikor kell hogy ott legyél!.
Sokat kérek?
Lehet
Megérdemlem?
Tudjátok már nem igazán érdekel lehet hogy nem érdemlem meg de csak mond el hogy hány rosszat tettem és hány jót.ha tényleg több lesz a rossz akkor azt mondom hogy oké nem kérem ezt....de szerintem azért tényleg nem tettem annyi rosszat.
Mit értek rosszat tevés alatt?
Egyszerű azt amikor lázadó voltam azt amikor úgy gondoltam hogy ha az emberek nem viszonozzák a szeretetem akkor nem érdemlik meg..... megbántam hogy akkor ezt gondoltam!
Most amúgy biztos azt gondolod hogy Úristen mennyire beképzelt gyerek eljátsza itt a hattyú halált oszt másnak meg legkisebb gondja is nagyobb ennél!....meghogy Úristen mennyire beképzelt még azt mondja ő nem tett semmi rosszat....mindenki tesz valami rosszat!
Megsúgom neked nem hazudok tényleg nem akartam soha se rosszat az embereknek!
Mindenkinek vannak gyenge pontjai mégis én vagyok az akit kiközösítenek csak egy két hiba miatt.... miért szánta nekem ezt a sors?!

Nos ezen sokat gondolkoztam hogy ki tegyem-e.... és úgy döntöttem hogy lassan ég, év után ezt épp ideje hogy megosszam....ezt az egyik éjszaka egy drága rémálmomból felébredve írtam mert úgy éreztem nem tudok addig vissza aludni még nem írom le amit érzek.... igazából ez az egész eleinte csak egyszemélynek íródott volna de aztán végül rengeteg mindenkinek  volna mit mondanom....... szóval ez lett belőle 😅

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Oct 01, 2019 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Saját életem történeteМесто, где живут истории. Откройте их для себя