- O haide Russ ,lasa-l in pace,ce dracu' ti-a facut?
-Mi-a umblat in geanta ,asta a facut!
-Hai Russ,da-i drumul,e doar un cersetor.
-Ok fie,haide pustiule ,ia si pleaca . Am spus eu in timp ce i-am dat 5 dolari .
A fugit cu ei fara ca macar sa imi multumeasca.
-A fost asa de greu sa ii dai banii aia amarati,Russ?
-Stii cat de mult tin la banii mei Ryan ,nu-mi mai scoate ochii.
-Ok artagoaso,unde mergem azi?Regy's iar?
-Neh,hai la mine la un film
-Ce film?
Incepuse sa ma inghionteasca in umar,si de obicei nu era de bine cand facea asta .
-Nu ne mai uitam iar la filme porno Ryan.
-Aoleu,daca nu eram eu inca te bateai cu tiganusul ala.
-Ok ,fie ne uitam la ce vrei
-Ceva cu Pamela Anderson?
-Ryan ,ti-o tai .
-Ok,gata ,termin .
Ryan imi este cel mai handicapat prieten de la gradinita si a fost singurul care nu si-a batut joc de mine ,ba chiar ma apara cand se atingea cineva de mine.Dar cu toate astea nu ii voi spune planul meu,toata lumea te tradeaza la un moment dat si nu imi permit sa imi fie stricat planul.
-Ei bine la ce film ne uitam Ryan?
-Am vorbit despre asta la metrou.
-Nu ne uitam in niciun caz la porno scumpule , alege intre astea doua.
-Aoleu,nu vrei sa ne uitam direct la Hello Kitty?
-Am zis sa alegi!
-Ok,ne uitam la Mrs.Doubtfire,nu am chef de Maleficent .
-Asa credeam si eu .
Ryan's P.O.V.:
-Deja m-am plictisit Russ , opreste-l
-Nu ,stai,vine partea cea mai buna
Radea in hohote daramand boulul cu popcorn pe jos,aveam un raset asa dragut,de fapt ea era asa de draguta,de la un timp s-a schimbat,nu mai e aceeasi Russ timida , a devenit o alta fiinta ,una care stie cum e viata cu adevarat ,incepe sa imi placa noua varianta a ei.
-O haide Russ ,tot eu trebuie sa strang dupa tine?
-Oh,scuze ,stai sa te ajut sa strangi.
S-a aplecat sa stranga floricele de pe jos si la un moment dat privirile noastre s-au intalnit ,ne uitam unul la altul de parca nu ne cunsteam si ne apropiam usor unul de altul pana cand ..
CITEȘTI
Nu e vina mea!
Misterio / Suspenso„Nu mai pot,Cedric,pur si simplu nu mai pot sa indur tot ce mi se intampla,cine naiba e persoana aia care imi face asta?„ „Linisteste-te Russ si pune-te in pat,doctorul o sa vina imediat sa vada in ce stare mai esti si nu cred ca vrei iar sa stai bl...