פרק 4

673 47 34
                                    

הנחתי את ראשי על תיקי וכיווצתי את עייני כשהשמש החמה הכתה בפניי , עצמתי את עייני נותנת לגופי לנוח אחרי שעתיים ספורט עם רווית שהרגו כמעט כל שריר בגופי .
אף פעם לא הייתי חובבת ספורט למרות שהייתי צריכה , לא אהבתי את הצדדים שהיו לי ואת הרגליים היחסית מלאות שהיו לי לעומת אורכם , אך הייתי שלמה עם מה שיש ומוותרת על הספורט בחיי .
״שמעתם על הדקירה שהייתה אתמול ברחוב יהודה הלוי?״ שמעתי את קולה של אביה במעומם ופקחתי את עייני בסקרנות , מתעניינת בנושא .

״איזה דקירה?״ שאלתי את אביה שהספיקה להתיישב בדשא לצד אביאור שעישן את הסייגריה שלו בשקט כמו תמיד , בר הפסיקה את השיחה שלה עם גיא והביטה בי במבט לא מרוצה , היא שנאה שהייתי מתעניינת במקרי הפשע בעיר שלנו , והסיבה העיקרית הייתה בגלל אמא שלי , היא פחדה שעם הסקרנות שלי אני אתקרב יותר לעולם הזה ואגמור כמו אמא שלי .
ידעתי שזה לא יקרה , ושעולם הפשע מאז ומתמיד עניין אותי מבלי קשר לאמא שלי אך זה רק והתחזק במשך הזמן , שנאתי את הזילזול שלה בי אך הבנתי מאיזה מקום זה מגיע .
״חיים רצון דקר את אחד מהאנשים של גולדשטיין״ אביאור שככל הנראה שמע על המקרה אמר והביט בי בזמן שאני מתרוממת משכיבתי על הדשא הרך מביטה בו בהלם ״אני לא מאמינה, מאיפה האומץ? גולדשטיין בדוק יפתח מלחמה״ אמרתי בטוחה בעמדתי אחרי החקר הקטן שעשיתי על המשפחה , שאף פעם אבל אף פעם לא מפקירה את האנשים שלה ותדאג לנקמה אחרי כל פגיעה של אחד מהם  , מה שלא קורה הרבה עקב הכבוד הרב שיש להם פה בעיר .

״מאיפה את כלכך בטוחה? לדעתי רצון לוקחים אותם בלי מלח ובשניה מחסלים אותם״ בר אמרה והפתיעה אותי מעצם העובדה שהיא מודעת למשפחות הפשע בעיר שלנו , הבטתי בה בבילבול ״עשיתי תחקיר קטן״ היא אמרה במשיכת כתפיים גורמת לי לצחוק .
״ממה ששמעתי , משפחת רצון ומשפחת אסלן בשותפות , לא נראלי שגולדשטיין יעשה צעד אם אסלן נמצא בעסק , הוא יחכה עד שהשותפות תתפרק״ אביה אמרה גורמת לי להירגע מהצחוק ולהשתתק רק מהשם משפחה המצמרר הזה .
לא להאמין שלפני כמה ימים רקדתי צמוד עם אחד מבני המשפחה .
אף אחד חוץ מבר לא יודע על זה וככה זה ישאר , לא צריכה דיבורים עליי יותר ממה שיש .

״סליחה״ אביה מילמלה מביטה בי במבט יודע דבר וסימנתי לה עם ראשי שהכל בסדר ,אומנם חבריי לא ידעו על המקרה במועדון אבל את כל הסיפור עם אמי ידעו , ואני כמעט בטוחה שכבר כל הבית ספר יודע עם איך שהשמועות מתפשטות פה ״הוא יקבל את העונש שלו , כולם שם יקבלו״ אמרתי בביטחון , מבטיחה לעצמי שזה מה שיקרה .

״אני עולה לכיתה״ הודעתי לכולם אחרי כמה דקות שהמשיכו לדבר על מקרה הדקירה , שהתחיל לשעמם אותי עקב מחשבות על אליאב אסלן שלא יוצא מראשי .

״מסיימת שישית היום?״ גיא שאל אותי כשנעמדתי מנערת מהישבן שלי את העלים שנצמדו לי לטייץ בזמן הישיבה שלי על הדשא , הנהנתי לכיוונו ״תיקח אותי?״ שאלתי והוא הנהן מחייך חיוך רחב חושף שיינים ישרות בעקבות הגשר שהוריד לפני חודשיים שעשה פלאים לחיוכו .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

החולשה שלוWhere stories live. Discover now