Kafasına torba geçirilmişti. Uzun süre araba ile yolculuktan sonra arabadan indirildi.
Sandalyeye oturtuldu elleri bağlıydı. Planı çok iyi işliyordu. Üzerini aradılar:
"Üzerinde sadece pusula ve çakı var patron." Patron
"Nathan Drake huh "dedi gülerek
"Ünlü hazine avcısı,kaşif,tarih,bilgini ve tanıdığım en iyi hırsız" Drake :
"Hop hop hop bir yanlışınız var ben hırsız değilim hakkımla alırım başka birisiyle karıştıyor olmalısınız"Patron"Sana şöyle anlatıyım ortada bir hazine var ilk ipucu Hindisatan'da ve şansa bak Nathan Drake de Hindistan da hemde burda mekanın önünde sadece kuşları izlediğini düşünmemi beklemiyordum değil mi ?"
"Ehh.. kuşlar cidden ilginç hayvanlar onlarla dalga geçmemeli"sin diyemeden yüzüne yumruğu yedi herkes bayıldığıni sandı . Patron:
"Fernando ve 2 niz burada kalın birazdan döneceğim"
"Tamamdır Patron"Fernando o sırada pusulayı inceliyordu.
Nathan da beline gizlediği jilet ile ipleri kesiyordu.
Fernando pusulada bir gariplik hissetti kuzey bir anda güney oldu.
"Patron burda bir sorunumuz var"dedi ama Patron uzaktaydı tam gidip olayı bildirecekti ki Nathan ipi çözdü.Hızlıca fırlayıp birini tek yumrukla bayılttı arkadan gelenin yumruğunun altından geçip diz kapağının arkasına vurup diz üstüne çöktürdü daha sonrasında yine tek yumrukta bayılttı.
Arkasına döndüğünde Fernando'yu gördü elindeki silahı Nathan in yüzüne tuttu
"Buraya Kadar Pislik"
Arkadan gelen ince bir ses
"Aynen öyle "Pislik"
dedi ve kafasına Geçirdi Sarı saçlı kız.
Bu Elena idi
"Ben olmasam o herif seni tokat manyağı yapacaktı"
"Peşimden ayrılma buralarda ipucu olmalı çabuk Peter her an gelebilir. Bu katta bir şey yok üst kata çıkalım"(Peter = Patron)Yukarı çıktılar masada notlar vardı. Yıl 1822'den kalma:
"Burada Kaptan Frost'un gemide hiç bulunmadığı yazıyor gemi Antartika'ya gitmiş ama Frost gitmemiş ve gemi varmalari gereken yere varmış koordinatlar burada yazıyor. Gidip ipucu bulabiliriz."
Bulduğu notları cebine attı.Sullivan her zamanki gibi pro içerken rahatsız edildi.
"Hey Sully kapıya gel ipucu bulduk"
"Tamamdır Evlat"
Aşağıya indiler Nathan bayılttığı adamlardan silahlarını aldı kapıyı tekmeyle açtı."Patron Drake kaçmış"
Silahlar patladı Sullivan safari arabasıyla evin girişine girdi çatışma 25 saniye civarı sürdü arabaya atlayıp Uzaklaştılar. Sullivan:
"Nereye Gidiyoruz Evlat"
Nathan kordinatları uzattı
"Montlarınızı alın Antartika'ya gidiyoruz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncharted: Frost'un Sırrı
AdventurePlayStation'ın Exclusive oyunu olarak 4 oyundan oluşan Nathan Drake'in olduğu Uncharted Serisi(Kayıp Mirasda Nathan yok) ile alakalı bir hikâye Ara dönemde gerçekleşiyor. Bakalım Nathan Drake Kaptan Frost'un sırrını çözüp hazineyi bulabilecek mi...