For Unicode
မွေးဖွားမလာသင့်တဲ့ ကံမကောင်းခြင်းနဲ့မွေးဖွားလာတယ်လို့ပြောကြတယ်.. အဲ့တော့လဲဘာအရေးလဲ! ကံဆိုတာလူကလုပ်တာမဟုတ်ဘူးလား??ကျမမွေးလာထဲက ကျမရဲ့ကံကိုဆိုးအောင်ဆိုပီး ကျမလုပ်ခဲ့တာ မရှိဘူးလေ~~ဒီတော့ကျမရဲ့ တည်ရှိမှုက ဘယ်သူနဲ့မှမဆိုင်သလိုဘယ်ကံနဲ့မှလည်းမဆိုင်ပါဘူး။ကျမဟာ ကျမအတွက်ဘဲတည်ရှိနေတာ။အင်း... သူ ကျမဘဝထဲရောက်မလာခင်ထိဆိုပါတော့......
#Danny~~
ဒီကမ္ဘာပေါ်မှာ နားလည်ရအခက်ဆုံးက ဘာလဲသိလား??သိပ္ပံသဘောတရားတွေလည်းမဟုတ်သလို သင်္ချာသဘောတရားတွေလည်းမဟုတ်ဘူး တကယ်နားလည်ရခက်တာ သူမအပြုံးတွေဘဲ....ကိုယ်က မင်းအပြုံးတွေကို အဓိပ္ပာယ်ဖွင့်ဖို့ကြိုးစားရင်း အပြုံးတွေရဲ့ညှို့ခြင်းကို ကျေကျေနပ်နပ်ကြီး ခံယူချင်တဲ့သူပါ Danny...
#Sitt Say Min
For Zawgyiေမြးဖြားမလာသင့္တဲ့ ကံမေကာင္းျခင္းနဲ႔ေမြးဖြားလာတယ္လို႔ေျပာၾကတယ္.. အဲ့ေတာ့လဲဘာအေရးလဲ! ကံဆိုတာလူကလုပ္တာမဟုတ္ဘူးလား??က်မေမြးလာထဲက က်မရဲ႕ကံကိုဆိုးေအာင္ဆိုပီး က်မလုပ္ခဲ့တာ မရွိဘူးေလ~~ဒီေတာ့က်မရဲ႕ တည္ရွိမႈက ဘယ္သူနဲ႔မွမဆိုင္သလိုဘယ္ကံနဲ႔မွလည္းမဆိုင္ပါဘူး။က်မဟာ က်မအတြက္ဘဲတည္ရွိေနတာ။အင္း... သူ က်မဘဝထဲေရာက္မလာခင္ထိဆိုပါေတာ့......
#Danny~~
ဒီကမာၻေပၚမွာ နားလည္ရအခက္ဆုံးက ဘာလဲသိလား??သိပၸံသေဘာတရားေတြလည္းမဟုတ္သလို သခ်ၤာသေဘာတရားေတြလည္းမဟုတ္ဘူး တကယ္နားလည္ရခက္တာ သူမအၿပဳံးေတြဘဲ....ကိုယ္က မင္းအၿပဳံးေတြကို အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဖို႔ႀကိဳးစားရင္း အၿပဳံးေတြရဲ႕ညႇိဳ႕ျခင္းကို ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ခံယူခ်င္တဲ့သူပါ Danny...
#Sitt Say Min
YOU ARE READING
ညှို့~
Romanceမဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာတွေ ဘေးဖယ်ထားလိုက်ပါ.... ဒီလူက တစ်သက်လုံးမင်းအပြုံးလေးတွေကိုအဓိပ္ပာယ်ဖော်ရင်း အပြုံးတွေအောက်မှာအညှို့ခံသွားဖို့အဆင်သင့်ဘဲမလို့....