Unicode ver
"အား.... ခေါင်းကိုက်လိုက်တာ...."
ခေါင်းလေးကိုနှိပ်ကာညည်းညူရင်း မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်တော့....
ဟင်... ဒါငါ့အခန်းကြီးမလား😕
အေးပေါ့ ငါကငါ့အခန်းထဲမှာရှိနေတာ မဆန်းပါဘူး...
မသောက်စဖူးသောက်လိုက်မိတဲ့ ညကအကြောင်းကိုပြန်တွေးလိုက်တော့....ချီပိုးထားတဲ့ ကျောပြင်ကျယ်ကျယ်...ဆုပ်ကိုင်ထားတဲ့ လက်ဖါးခပ်နွေးနွေး... ရုတ်တရက်နှာဖျားကို ကလူသွားတဲ့ ရေမွှေးနံ့ ခပ်သင်းသင်း..
ဒုတ်..ဒုတ်...ဒုတ်...
အာ...ငါဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ? ရင်ခုန်နေမိတာလား....
ဟင့်အင်း မဖြစ်နိုင်တာ! ဒီတိုင်း အားနာပြီး စိတ်မောသွားတာနေမှာပါ....Ahhh!!ဒီနေ့ကျောင်းဖွင့်တာပဲ..နောက်ကျနေပြီ.....
မြန်မြန်ဆန်ဆန်ရေချိုးပြီး စားပွဲပေါ်ကမနက်စာကို ပါးစပ်ထဲအပြည့်သွပ်ကာ ကျောင်းသို့ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်....
အတန်းထဲရောက်တော့...ကိုယ့်ခုံပေါ်ရောက်နေတဲ့Rilkkuma ပုံလေးနဲ့ ရေဗူးလေးရယ် စာအိတ်လေးရယ်ကြောင့် မောနေတာတွေတောင် ဘယ်ရောက်သွားမှန်းမသိ.......
ကိုယ့်အရမ်းကြိုက်တဲ့ Rilkkuma ပုံလေးနဲ့ဆိုတော့ ချက်ချင်းဘဲ အဖုံးဖွင့်ကာ ကြည့်လိုက်တော့ သံပုရာရည်နဲ့ ပျားရည်ကို ရောပြီးဖျော်ထားသည်...
စာအိတ်လေးဖွင့်ဖတ်ကြည့်တော့...
"ကလေး ခေါင်းကိုက်နေသေးရင် ဘူးလေးထဲကဟာလေးသောက်လိုက်နော်...."
ဒါဆိုရင်တော့ ဘူးလေးရဲ့ပိုင်ရှင်ကို Danny အလိုလိုသိလိုက်ပြီ....အင်း...မသိစရာအကြောင်းလဲမရှိဘူးလေ သူ့ကို ကလေးလို့ခေါ်တာ ဒီတစ်ယောက်ဘဲရှိသည်မဟုတ်လား....
အတန်းဆင်းလို့ canteen ဘက်ထွက်လာမိတာ စစ်စေနဲ့ တည့်တည့်ကိုတိုးပါရော
Dannyညကအကြောင်းပြန်တွေးမိကာ ရှက်လွန်း၍မျက်နှာကြီးကို စာအုပ်ဖြင့်အုပ်ကာ ခြေဦးတည့်ရာပြေးမိသည်.....
တစ်နေရာအရောက်Danny လှည့်ကြည့်မိတော့ စစ်စေတစ်ယောက် နောက်ကပါမလာ၍ နည်းနည်းတော့ ပြုံးမိသည်....
ငါတော်တော်ရူးတာဘဲလို့ စိတ်ထဲကတွေးမိရင်းပေါ့
YOU ARE READING
ညှို့~
Romanceမဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာတွေ ဘေးဖယ်ထားလိုက်ပါ.... ဒီလူက တစ်သက်လုံးမင်းအပြုံးလေးတွေကိုအဓိပ္ပာယ်ဖော်ရင်း အပြုံးတွေအောက်မှာအညှို့ခံသွားဖို့အဆင်သင့်ဘဲမလို့....