Sanırım bir suç işledim.
Senin için birini öldürdüm.Ve buna değdi.. İlk defa dikenlerim seni korumak için bir başkasına zarar verdi.
Kelepçe kalbimde değil artık, bileklerimde.
Sanırım bir suç daha işledim.
Senin için birini daha öldürdüm.
Ve ben değil.. Sen bu cezayı bana verdin.
Kalbimdeki kelepçeyi bileğime bağlayan;
SENDİN.
" Öldürdüğüm kişiden birinin ben olduğumu anlamanı isterdim. "
----------------
Seoul Polis Merkezi, Saat 10:30 civarları Gangam-gu yakınları bir ışık gösterisi sırasında gerçekleşen kazada garip olaylar fark edildi. Siyah giyinimli bir genç, kaza anında şüpheli bir şekilde bulundu ve Merkeze getirildi. Birimlerin dikkatine. !
- Kim bu çocuk sence Memur Tae ?
Sarışın çocuk masasında gerindi. Eline birkaç evrak tutuşturdu emri altındaki gence.
- Çok merak ediyorsan araştır. Ne bileyim ben kim o çocuk.. !
Genç evraklara bakarak dudak büzdü ve kendi masasına ilerledi. Sarışın çocuk mırıldanmaya devam etti.
- Her tutuklananı tanıyabilseydim, şimdiye cinayet masaları amiri olmuştum. Ama nerde.. Anca kıçımı yapıştırayım buraya 505 le. Sabaha kadar nöbet bekleyeyim. Geç anam sen onları geç...
İçeriye saçı hafif uzun, siyah ceket, beyaz tişört, siyah yırtık pantolonlu bir genç erkek girdi. Sarışın çocuk şaşkınca ona bakıyordu. Çok masum duruyordu, cinayeti o işlemiş olamazdı. Ama onlar ne masumlar görmüşlerdi. Dış görünüşü ile yargılanmayacaktı.
- Lütfen bırakır mısınız ? Ben bir şey yapmadım diyorum. Bırakır mısınız ama artık ! OF !
Genç ona bakan memuru görünce ona doğru ilerledi.
- Memur bey, insan hiç olay yakınlarında olduğu için tutuklanır mı ? Hem ben belki siyah seviyorum. Beni bu yüzden şüpheli buldular. Bu nasıl iş, rica ediyorum haksız yere suçlamayı kesin !
Memur çocuk ona bakmaya devam ediyordu.
- Ah, stresten aklım karıştı.
Genç eğilerek selam verdi.
- Ben, yeni yardımcınız, Memur Jeon Jungkook. Olay yerindeydim çünkü cinayeti araştırmak için görevlendirilmiştim. Tanıştığıma memnun oldum Memur Kim Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAİSY and ROSE "VKook"
RomancePapatyanın gülü sevmesi, Dikenine katlanıp yaprağına sığınması demektir. Ama senin, Yaprakların yok.. Ve ben dikenlerine aşığım.