Yazmaya kalksaydım, dört duvar arasında...
Okur muydun ?
Seslenseydim, özlediğimi söyleseydim...
Bir katil olduğum için,
Yalan söylediğim için,
Dinler miydin ?
Kaybolan duygularını, bulabilir miydim ?
" Senin için kendimi öldürdüğümü bilsen, beni sevebilir miydin ? "
----------------
Taehyung sarı saçlarını karıştırarak kalktı yerinden. İlerledi koridor boyunca, kimsenin yüzüne bakamadan. İçindeki korku ve endişe ile açtı kapıyı, girdi Başkomiserin odasına.
- Evet. Seni bekliyordum ben de Memur Kim Taehyung.
Taehyung hala kafası eğik, anlık bağırmaları bekliyordu.
- SEN NASIL BÖYLE BİR HATA YAPARSIN ?! HİÇ Mİ İTİBARINI DÜŞÜNMEDİN !
Başkomiser aniden fazla yüksek sesle bağırmıştı. Yerinden kalkarak Taehyungu tekmelemişti ve bağırmaya devam etmişti. Fakat Taehyung, ne yüksek sese, ne de tekmelere tepki vermemişti.
- Şimdi çık git, ve ben seni öldürmeden hatanı düzelt.
Taehyung odadan sakince çıktı. Ciddiliğini bozarak;
- Ağhhh, ne biçin vurduuğğğ.. Bakim kanamış mı, hayır kanamamış. Ama içten yırtılmıştır kesin. Aghğğ, anneeee.. Ben nasıl düzelteceğim şimdi bu durumuuuuu... ?
Taehyung kafasını çevirerek sağında ona bakan ve gülümseyen Jungkooku görünce kendini düzelterek eski ciddi halini aldı.
- ıhım hıhım.. Ne için bıyık altından gülüyorsun ?
- Ha ? Ama.. Bıyığım yok.
Taehyung, garip bakışlar attı ve lavaboya doğru ilerledi.
- Ben.. Size vurduğunu gördüm. Acımıştır diye birkaç şey getirdim.
Jungkook, Taehyungun hızlı adımlarına karşın resmen koşturuyordu.
Sonunda lavaboya girdiler. Jungkook ikisinin arkasından kapıyı kilitledi. Taehyung kilit sesiyle arkasını döndü ve gözleri sonuna kadar açıkken musluğa sarıldı.
- Napıyon lan ?!
- E şey, bacağına bakacağım ya, görünce yanlış anlamasınlar diye...
- Aptal, asıl böyle yanlış anlarlar. Aç çabuk onu aç aç. ( Al içeri al al ndjsgjfdsjk )
Jungkook, kapıyı geri açtı ve Taehyungun yanına gitti.
- Taehyung sunbaenim, izin verirseniz...
Jungkook eğilerek Taehyungun bacağını açtı ve elindeki pamuğu naifçe sürdü. Yanlışlıkla ilaç şişesini devirince, Taehyung almak için çömeldi.
Kafasını kaldırdı ve burun buruna olduğu için çarpan kalbiyle, Jungkook un gözlerine baktı.
- Sunbaenim, ben... Sizi...
Ve o an sadece, ikisinin kalp atışları duyuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAİSY and ROSE "VKook"
RomancePapatyanın gülü sevmesi, Dikenine katlanıp yaprağına sığınması demektir. Ama senin, Yaprakların yok.. Ve ben dikenlerine aşığım.