Part-2: Home

1.6K 92 3
                                    

၁ ဘ​ေလာက္​စာ နီးနီးက်ယ္​တဲ့ျခံႀကီးနက္​အိမ္​ႀကီးကို​ေရာက္​သြားတဲ့အခါမွာ..

Jk: ​ေဟ်ာင္​့ ငါ့ကိုကားတံခါးဖြင္​့​ေပး...

သူရဲ႕ လူယံုကတံခါးဖြင္​့တဲ့အခါမွာ Jk က Yeon ကို​ေပြခ်ီၿပီး အိမ္​ႀကီးထဲကိုဝင္​လာတယ္​...
အိမ္​ထဲကအ​ေစခံ​ေတအားလံုးကို​ေခၚလိုက္​ၿပီး..

Jk: မင္​းတို႔အားလံုးသိထားရမွာက အခုငါခ်ီထားတဲ့မိန္​းက​ေလးက ငါ့ရဲ႕​ေကာင္​မ​ေလး ၿပီဴးေတာ့မင္​းတို႔ရဲ႕သခင္​မ​ေလးဆိုတာပဲ...အားလံုးၾကားတယ္​​ေနာ္​....
All: Nae~

Jk သူမကိုသူ႔ရဲ႕အခန္​းထဲကို​ေခၚသြားၿပီးကုတင္​​ေပၚတင္​ထားလိုက္​တယ္​...သူမအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ပံု​ေလးက​ေန Jk အၾကည္​့​ေတြပိုမခြာရက္​ႏိုင္​ျဖစ္​ခဲ့တယ္​...ၿပီး​ေတာ့သူရဲ႕လူယံု Harold ကို​ေခၚၿပီး...

Jk: Harold မင္​း​ေဆးက ဟုတ္​​ေရာဟုတ္​ရဲ႕လားကြာ သူအခုအခ်ိနိထိသတိမရ​ေသးဘူး​ေနာ္​..
H: ဟုတ္​ပါတယ္​...သူမရဲ႕အားအင္​က က​ေလးလညး္ျ​ဖစ္​ မိန္​းက​ေလးလည္​းျဖစ္​ေန​ေတာ့​ေဆးက အာနိသင္​ကၾကာ​ေနတာပါ...ပံုမွန္​ဆိုရင္​​ေဆး​ေပးၿပီး ၈နာရီၾကာရင္​သတိရမွာပါ..အခုသူမကအက္​လိုအျကာ​ငး္​​ေတ​ေုကာင္​့ ​​ေဆးအာနိသင္​က ​ေနာက္​ထပ္​၆နာရီၾကာမွျပယ္​မွာပါ...
Jk: ​ေကာင္​းၿပီ​ေလ... Harold...မင္​းအခုလိုငါ့လိုခ်င္​တာကိုယူ​ေပးတဲ့အတြက္​ မင္​းကိုလကုန္​ရင္​လစာတိုး​ေပးမယ္​...
Harold: ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ သခင္​ႀကီး...

📱🎶📱🎶ကလင္​ ကလင္​ ကလင္​

Jk: Hello...Hyung ​ေျပာ...
Jm: Jk ah..Hyg ​ေနာက္​၃ရက္​​ေနရင္​...ျပန္​​ေရာက္​မယ္​​ေနာ္​..

Jk လန္​႔သြားၿပီး...

Jk: N..N..Nae?
Jm: Gurae.... Wae? Gwenchanna Jk?
Jk: Nae...Hyg..ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး Have a save trip Hyg...
Jm: Gomowao...

ဖုနး္​ကိုခ်လိုက္​ၿပီးတခဏမွာ သူတခုခုကို အသည္​းအသန္​ စဥ္​းစား​ေနသည္​....
Harold: သခင္​ႀကီး တခုခုျဖစ္​လို႔လား....
Jk: ဟုတ္​တယ္​... ​ေနာက္​သံုးရက္​​ေနရင္​ Hyg ဒီကိုျပန္​​ေရာက္​ၿပီ...Harold!
Harold: Nae...
Jk: Yeon အ​ေၾကာင္​းကိုမင္​းမ​ေျပာမိ​ေအာင္​သတိထားပါ....
Harold: Nae....ဒါနက္​အ​ေစခံ​ေတက္ိုဘယ္​ လိုလုပ္​မလဲသခင္​ႀကီး....
Jk: အလုပ္​ထုတ္​ပစ္​လိုက္​ကြာ....
H: Nae? သခင္​ႀကီးအကို လာလို႔သူတို႔မ႐ွိရင္​......
Jk: လုပ္​ဆိုလုပ္​လိုက္​...က်န္​တာကိုငါၾကည္​့လုပ္​လိုက္​မယ္​....
H: Nae....
Harold အခန္​းထဲက​ေနထြက္​သြားၿပီး ခဏအၾကာ...Jkက ကုတင္​​ေပၚထိုင္​လိုက္​ၿပီးသူမကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနခဲ့တယ္​...​ေနာက္​သူ႔စိတ္​ကိုၿငိမ္​​ေအာင္​ထားၿပီးသူမကိုဖက္​လိုက္​ကာကုတင္​​ေပၚမွာအိပ္​လိုက္​တယ္​...

⚠Only You⚠JK+O.CWhere stories live. Discover now